Cine a spus ca reclamele din lifturi sunt plictisitoare?

lift fara fund

Pentru a promova beneficiul oferit de cafea înt-o ţară mare consumatoare de ceai, cum este China, o ceaşcă de adrenalină este mai mult decât necesară.

Atunci când uşile se deschid, oamenii rămân şocaţi să observe că liftul nu are podea.

Aceştia se trezesc la fel de brusc ca şi cum ar fi băut o ceaşcă de cafea.

Va plac biscuitii OREO?

Binecunoscutul scenariu al biscuiţilor Oreo care se savurează înmuiaţi în lapte a fost pus în scenă de către un lift panoramic dintr-un mall. O reclamă ingenioasă care atrage priviri şi zâmbete, demonstrând că Oreo sunt biscuiţii preferaţi ai laptelui.

Iată cum arată o reclamă pentru un cuţit în Tokyo, Japonia.

cutite japonia

Iată cum îşi promovează serviciile o firmă de avocatură prin afişarea unei fotografii obişnuite de nuntă pe uşile de lift. Din păcate, de fiecare dată când uşile liftului se deschid, cuplul se desparte. Ajutorul vine instant pentru astfel de cazuri de îndată cum ai intrat în lift. Un semn indică numele firmei de avocatură şi etajul unde găseşti biroul.

nunta si divort

O agenţie de publicitate din Elveţia a amplasat pe podeaua lifturilor o imagine cu clădiri în miniatură, cu scopul de a obţine starea de spirit pentru paraşutism oricui care coboară cu liftul.

lift parasutism

O reclamă pentru cei cu teama de a-şi pierde părul.pierdere par

Salvează

Salvează

Salvează

youtube

Cum te poti promova pe YouTube?

YouTube este o destinatie online vizitata zilnic de milioane de oameni. Zilnic, mai mult de 100 de milioane de clipuri sunt vizionate, astfel Youtube poate fi considerata o metoda excelenta pentru...