NNDKP a ales platforma KeyVision pentru managementul activitatii interne

„KeyVision ne ofera infrastructura necesara pentru redefinirea conceptului de “informatie la un click distanta” in cadrul organizatiei noastre. Pe fondul impactului tot mai vizibil al tehnologiei in domeniul serviciilor avocatiale, ne-am propus sa crestem substantial gradul de digitalizare a activitatilor din cadrul NNDKP in beneficiul imediat al clientilor nostri. Acest proces de o amploare substantiala si cu impact la toate nivelele de interactiune cu clientii si partenerii nostri a fost parcurs in doua etape desfasurate in ultimii trei ani:

  1. implementarea solutiei complete de document management M-Files
  2. implementarea KeyVision care adreseaza intr-o maniera integrata diferitele activitati din cadrul firmei si ofera atat o imagine de ansamblu cat si de detaliu a acestora din perspectiva profesionala, financiara, de business development, de HR si de pregatire profesionala”

, a mentionat Ion Nestor, partener coordonator al NNDKP.

Platforma KeyVision include functionalitati complete de timesheet si facturare, managementul proiectelor si al dosarelor de instanta, CRM (Customer Relationship Management), e-Learning si Conflict Check. Ea ofera de asemenea posibilitatea compilarii unui set extins de rapoarte financiare, de management, de analiza  la nivelul fiecarui client sau categorii de clienti, precum si la nivelul fiecarei practici sau departament, toate acestea permitand o analiza detaliata a status-quo-ului proiectelor in derulare si a eficientei activitatii profesionale.

“KeyVision a fost implementata in cadrul NNDKP odata cu rescrierea aplicatiei pe o platforma moderna si cu o interfata mai prietenoasa. Noul KeyVision 3.0 include un set complet de instrumente dedicate firmelor de avocatura, adresand toate procesele si departamentele. In plus, am introdus functionalitati complexe  precum CRM, e-Learning si Conflict Check. Acestea au fost completate de functionalitatile de instanta si insolventa, precum si o integrare cu sistemul de document management M-Files si cu alte aplicatii de business disponibile in cadrul NNDKP, rezultand un ecosistem integrat util tuturor membrilor echipei NNDKP.”, a declarat George Barcun, General Manager SoftVenture.

Acest ecosistem eficientizeaza identificarea informatiilor si documentelor relevante din toate aplicatiile implementate pana in acest moment in cadrul NNDKP, facilitand relationarea cu clientii si partenerii firmei, dar si intre membrii echipelor de avocati, consultanti si personal din departamentele suport.

 

DATE DE CONTACT

Nume: Gabriela Barcun
Functie: Marketing Manager
Email: gabi.barcun@softventure.ro
Telefon: 314129110
Website: www.keyvision.ro
Cuvinte cheie: NNDKP, KeyVision, SoftVenture, soft avocati

Alte Comunicate de presa de 266 :