Invitatie Eveniment proiect ACASA – Finantare START-UP

Asociația ,,Institutul pentru Parteneriat Social Bucovina” vă invită în data de 14 decembrie 2017, începând cu ora 1100, în sala Nicolae Labiș din Palatul Administrativ Suceava,  la evenimentul de informare și promovare a proiectului ACASAAntreprenoriat Creativ Adaptat Societății Actuale” (POCU/89/3/7/106971) www.bucovinainstitute.org/pocu/acasa, cofinanțat de Uniunea Europeană  prin Programul Operațional Capital Uman, implementat în parteneriat cu: Asociația ”Europeana Pentru o Viață mai Bună (București), Camera de Comerț și Agricultură Vaslui, Arthis – Belgisch – Roemeens Cultureel Huis (Belgia).

Proiectul este destinat cetățenilor români din străinătate și urmărește să sprijine antreprenoriatul în zonele urbane a regiunii de Nord Est a României prin acordarea unui ajutor nerambursabil de până la 40.000 de Euro oferind gratuit beneficii educaționale pentru formarea în domeniul antreprenoriatului tuturor celor care doresc să își deschidă o afacere, dar nu dispun de cunoștințele necesare, consultanță de specialitate, mentorat antreprenorial sau activități de tip bussines camp în străinătate.  În cadrul consorțiului vor fi selectate 335 de persoane care vor învăța cum să fie antreprenori de succes, dintre care, prin organizarea unui concurs al planurilor de afaceri, 40 participanți vor primi cei 40.000 € pentru afacerea lor. Persoanele eligibile trebuie să aibă vârsta minimă de 18 ani, sa fie cetățeni români, să fie rezidenți sau domiciliați în regiunea de Nord-Est a României și să fi avut domiciliul sau rezidența în străinătate în ultimele 12 luni (până la momentul înscrierii).

Nu fac obiectul acestui proiect de sprijinire antreprenoriala activitatile din sectoarele pescuit si acvacultura, din domeniul productiei primare, prelucrare si comercializare de produse agricole, activitatile legate de export, cele conditionate de utilizarea preferentiala a produselor nationale fata de cele importate si cele  de achizitionare de vehicule de transport rutier de marfuri.

Perioada de implementare a proiectului este Septembrie 2017 – Septembrie 2020 și va fi parcurs în trei etape: formare antreprenorială, implementarea planului de afaceri, monitorizarea funcționării și dezvoltării afacerilor finanțate. Prima etapa a proiectului este în desfășurare si va dura pâna în luna Martie 2018. În aceasta perioada vom organiza reuniuni de informare cu privire la beneficiile acestui proiect oferind sprijin celor interesati de acest program în constituirea dosarului de candidatura.

La eveniment sunt invitați să participe reprezentanți ai instituțiilor publice, ai mass-mediei, autorități publice locale, camera de comerț și specialiști din rândul partenerilor implicați în acest proiect.

Pentru informaţii suplimentare legate de înscrierea în proiect puteți să ne contactați pe email: diasporacasa@gmail.com, la telefon: 0771 088 196  sau direct la sediul organizației în Suceava str. Oituz, nr. 30, (fosta clădire a poliției rutiere/ de evidență a populației) persoană de contact Marian Dascălu, coordonator de proiect Institutul Bucovina.

Data: 12/14/2017
Locatia: Institutia Prefectului Suceava, Sala Nicolae Labis

Alte Evenimente de 307 :