Daca ai decis sa-ti organizezi biroul de la locul de munca, primul pas pe care trebuie sa-l faci este sa apelezi la un furnizor de birotica si papetarie. Daca te simti coplesit de toate optiunile disponibile pe piata in materie de accesorii pentru birou, ar trebui sa alegi doar elementele de baza. Doar pentru ca iti place un obiect si este disponibil in culoarea ta preferata nu inseamna ca ar trebui sa-l cumperi. Pentru a face alegerile corecte, iata o lista cu instrumentele si echipamentele de birou pe care trebuie sa le iei in considerare.
Instrumente de scris si suporturi
In timp ce este posibil sa fii tentat sa alegi un stilou cu gel de culoare fucsia, nu este ceva ce ar trebui sa cumperi. Alege stilouri clasice negre, albastre si rosii, care sunt utile si economice. In plus, alege un pachet de markere permanente pentru a scrie pe cutii de carton sau pentru a eticheta dosarele.
Nu in ultimul rand, nu uita sa cumperi un set de carioci evidentiatoare pentru a marca subiectele importante din timpul sedintei, erorile care trebuie corectate, temele importante de pe lista de activitati, etc. Toate aceste instrumente de scris pot fi gasite cu usurinta intr-un magazin de papetarie. Pentru a mentine biroul organizat, alege suporturi pentru instrumentele de scris si alte accesorii. Suporturile nu numai ca iti pastreaza biroul ordonat, dar iti ofera si posibilitatea de a gasi rapid pixul sau stiloul de care ai nevoie.
Notite adezive
Cand te opresti langa biroul unui coleg pentru a-i transmite un mesaj, ai sansa sa nu il gasesti la locul de munca. De aceea este important sa ai notite adezive la indemana. Le folosesti pentru a lasa mesaje colegilor, pentru a nota rapid ideile care iti vin in minte, pentru a semnaliza o pagina dintr-un contract sau pentru o sesiune de brainstorming.
Bibliorafturi si suporturi pentru documente
Daca iti doresti sa ai un birou bine organizat, ia in considerare utilizarea unor bibliorafturi pentru fiecare domeniu de activitate, proiect sau sarcina pentru care esti responsabil.
In plus, pentru a mentine spatiul de lucru curat si ordonat, alege accesorii pentru birou care te ajuta sa organizezi in mod inteligent documentele. Suporturile pentru documente sunt disponibile intr-o gama variata de modele si culori, sunt extrem de utile si pot fi achizitionate la preturi foarte accesibile.
Agrafe si clipsuri
Clipsurile si agrafele de birou sunt instrumente foarte utile cand vine vorba de organizare. Ar trebui sa alegi clipsuri in dimensiuni mici, medii si mari, pe care sa le pastrezi mereu la indemana. Acestea sunt ideale atunci cand vrei sa pastrezi foile la un loc, pentru organizarea materialelor distribuite la sedinte sau pentru cursurile de instruire.
Lampa pentru birou
Lumina din birou nu este intotdeauna suficienta. Exista unele studii care spun ca un birou care iti ofera o lumina potrivita, te ajuta sa te concentrezi mai bine asupra muncii tale. Asa ca alege o lampa care se potriveste stilului tau si care nu ocupa mult spatiu pe birou.