Unele evenimente neprevazute, cum sunt bolile, pierderea locului de munca, fluctuatiile valutare sau cheltuielile care apar din senin, pot duce la acumularea datoriilor. In situatia unui credit bancar, mai ales daca potentialul de returnare a fost supraestimat, problema devine mai apasatoare, odata cu imposibilitatea de a achita luna de luna ratele.
Toti acesti oameni cu datorii au nevoie de ajutor la un moment dat si multi il gasesc la KRUK. Din 2007, de cand este prezenta pe piata din Romania, compania i-a ajutat pe multi sa depaseasca perioadele de impas financiar.
Cat de mult conteaza comunicarea pentru plata datoriei?
Cand situatia in care se afla din cauza datoriilor pare fara iesire, interactiunea cu KRUK, adica o discutie cu un agent al companiei, este o solutie. Chiar daca unii oameni care se afla in aceasta situatie dificila se hotarasc cu greu sa vorbeasca deschis despre problemele lor cu o persoana pe care o considera straina, vor constata in scurt timp ca salvarea vine de fapt din aceasta directie.
Agentii KRUK sunt deschisi sa le ofere oamenilor o cale amiabila de a depasi perioada neagra in care se afla si a iesi din datorii. Sunt dispusi sa discute cu clientii pentru a gasi impreuna o cale care sa raspunda cerintelor de achitare a datoriilor, dar in acord cu potentialul financiar al fiecarui om.
Fara cheltuieli suplimentare care sa acopere costurile procedurilor judiciare si fara stres inutil, oamenii vor reusi in acest fel sa iasa la suprafata si sa treaca peste problema datoriilor, pentru ca in aceasta companie au un aliat, dupa cum explica si Financiarul.
Discutia deschisa cu agentul KRUK aduce clarificari situatiei
Discutia deschisa cu un agent KRUK se poate desfasura atat la telefon, cat si fata in fata. Agentii se pot deplasa la domiciliul celor carora le gestioneaza dosarele. De foarte multe ori o discutie cu o persoana care se afla chiar langa ei, ii ajuta pe acestia sa se deschida mai mult, sa-si spuna problemele si sa accepte mai usor o rezolvare a acestora.
Agentii care studiaza dosarele clientilor KRUK sunt dispusi sa asculte, sa inteleaga adevaratele probleme si sa propuna o solutie pentru iesirea din impas. Totodata, clientii au ocazia sa adreseze intrebarile pe care le au in legatura cu serviciile companiei.
In plus, compania pune la dispozitia clientilor sai si alte modalitati de a intra in contact cu un agent: functia de reapelare gratuita, chatul sau expedierea unui e-mail. Acestia isi pot crea un cont pe platforma eKRUK si pot descoperi toate beneficiile acestei facilitati.
O buna interactiune cu agentii KRUK, duce la semnarea Angajamentului de plata
Semnarea unui Angajament de plata este un inceput pentru rezolvarea problemelor legate de datorii. Clientii vor sesiza in scurt timp ca beneficiaza de cele mai potrivite optiuni de plata a restantelor. Pentru ca plata creditelor se realizeaza esalonat si pentru ca ratele sunt convenabile si, mai ales, suportabile, persoanele cu datorii vor observa ca situatia lor se imbunatateste si nu vor mai acumula restante de la o luna la alta.
Planul de rambursare este personalizat, fiind realizat pe baza discutiei cu clientii. Astfel, intre KRUK si clientii sai se realizeaza un parteneriat care are drept scop rambursarea creditului intr-un mod cat mai avantajos pentru acestia din urma. Ratele se pot plati simplu si rapid pe platforma e-kruk.ro, unde toti clientii beneficiaza de o protectie stricta a propriilor date cu caracter personal.