Încercând să țină pasul cu nevoile clienților și ale pieței, companiile decid din ce în ce mai des să investească într-o aplicație mobilă. Astfel de soluții pot aduce beneficii semnificative oricărei organizații, permițându-i să își consolideze poziția competitivă.
Creșterea vânzărilor de smartphone-uri și tablete a dus la o schimbare în găsirea informațiilor, comunicarea cu lumea și luarea deciziilor, inclusiv a celor de cumpărare. Se estimează că există deja peste 3 miliarde de utilizatori de internet în lume și un procent foarte mare dintre aceștia utilizează internet mobil pentru a naviga pe site-uri web și folosesc aplicații prin intermediul smartphone-urilor lor.
O lume mobilă
Tendințele mobile au provocat și o schimbare în modul de a face afaceri. Datorită numărului tot mai mare de utilizatori cu acces la internetul mobil, companiile au decis să răspundă așteptărilor clienților. Prin urmare, se pot observa noi aplicații mobile care apar pe piață aproape în fiecare zi, acestea fiind utilizate de diverse sectoare – bancar, medicină, divertisment, restaurante, hoteluri, navigație etc.
Utilizatorii care folosesc aplicațiile digitale de la companiile ce au investit în mobile development services, sunt de părere că aceasta este o soluție foarte convenabilă. O astfel de aplicație poate fi folosită indiferent de ora din zi, de locul în care te afli sau de activitățile pe care le desfășori. Aplicația este disponibilă non-stop, este la îndemână, necesită doar acces la internet. Soluțiile mobile facilitează căutarea de informații interesante, comunicarea cu ceilalți, compararea ofertelor, efectuarea achizițiilor mobile sau rezervarea de cazare. În plus aplicațiile mobile oferă utilizatorilor posibilitatea unei experiențe customizate, bazate pe preferințe și desigur utilitatea obținerii informației în timp real prin intermediul notificărilor.
Companiile care au aplicații mobile pentru clienții lor sunt percepute ca fiind moderne , concentrate pe comunicarea continuă cu destinatarii, soluționarea problemelor acestora dar și creatori de comunități. Punând la dispoziția clienților tăi un astfel de instrument, îi vei fideliza mult mai ușor și vei întări în același timp poziția brandului tău pe segmentul de piață vizat.
Beneficiile de a avea o aplicație mobilă
Aplicațiile de business pentru companii reprezintă un pachet de beneficii care vor contribui la creșterea profitului și la eficiența comunicării în cadrul companiei, dar și cu mediul exterior (ex. cu furnizorii). În plus, vor face compania mai competitivă. Așadar, iată de ce avantaje te poți bucura apelând la o companie software Iași pentru o aplicație mobilă:
- îmbunătățirea calității serviciilor – care se traduce printr-o satisfacție sporită a clienților;
- eficientizarea procesului de plasare și onorare a comenzilor;
- acces permanent la date și capacitatea de a face schimb de informații în orice loc și moment;
- îmbunătățirea procesului de comunicare, fluxul mai rapid de informații și documente;
- reducerea costurilor de exploatare, care se traduce prin profit mai mare.
Era digitalizării a oferit tot mai multă deschidere pentru antreprenori, iar aria utilizării aplicațiilor mobile pentru companii a crescut exponențial în ultimul deceniu. Ceea ce este important de reținut este faptul că orice aceste aplicații mobile, pentru a avea succes, trebuie să fie adaptate specificului afacerii și să se concentreze pe nevoile reale ale utilizatorilor. Avantajul competitiv urmărit de companii în final se poate concretiza doar prin investițiile gândite strategic această zonă a aplicațiilor mobile.

