CV-ul dvs. este prima impresie pe care o au angajatorii despre dvs. De aceea este atat de important sa arati rapid de ce esti un candidat de top pentru rolul lor. O modalitate de a face acest lucru este prin includerea unui rezumat in partea de sus a CV-ului sau sa ii alaturi o scrisoare de intentie. Aici va explicam ce presupune aceasta sectiune a CV-ului si impartasim exemple de rezumat al carierei pe care le puteti folosi.
Ce este o scrisoare de recomandare si de ce aveti nevoie de una?
Un rezumat al carierei este o sectiune pe care o includeti in partea de sus a CV-ului, care evidentiaza experienta dvs. profesionala. Se compune din cateva propozitii care ofera managerilor care angajeaza o imagine de ansamblu rapida a calificarilor dvs. pentru functie. Cand scrieti rezumatul carierei, includeti doar informatii care sunt direct relevante pentru rolul la care aplicati. Incercati sa gasiti o modalitate de a iesi in evidenta si de a atrage un angajator sa continue sa citeasca CV-ul dvs.
Atunci cu siguranta veti iesi in evidenta si veti fi chemat la interviu. De asemenea ofera oportutitatea de a negocia un salariu brut mai mare.
Urmati acesti pasi atunci cand scrieti rezumatul carierei pentru un CV:
1. Stabiliti daca aveti nevoie de unul
Rezumatele carierei sunt cele mai bune pentru persoanele cu multa experienta profesionala in acelasi domeniu. Arata ca va intelegeti industria si sperati sa continuati sa faceti lucrari similare. Daca sunteti un candidat cu putina experienta in munca sau cautati sa schimbati cariera, atunci poate doriti sa optati pentru un CV. Aceasta este in esenta o linie sau doua care explica intentiile dvs. de a aplica la un loc de munca impreuna cu obiectivele carierei.
2. Creati un pitch
Daca decideti ca rezumatul carierei va serveste cel mai bine, atunci incepeti sa faceti o idee despre ce valoare puteti adauga unei companii. Creati un pitch care sa promoveze esential ceea ce puteti aduce la masa. Ganditi-va la abilitatile, experientele si realizarile dvs. in raport cu rolul la care aplicati.
3. Includeti cele mai importante informatii
Includeti doar informatii relevante si care va ajuta sa va distingeti ca si candidat. Acesta nu ar trebui sa fie un roman intreg, ci mai degraba o prezentare generala a experientei dvs. profesionale.
Cuvinte cheie: Cititi prin afisarea lucrarilor cuvintele cheie. De exemplu, daca observati ca fisa postului include competente specifice pe care compania le cauta, asigurati-va ca includeti pe care dintre aceste competente le aveti in declaratia dvs. Aceste cuvinte cheie pot capta interesul unui manager de angajare si chiar va pot ajuta sa treceti de sistemele de urmarire a solicitantilor.
Experiente specifice: aceasta este sansa dvs. de a va remarca ca candidat, asa ca includeti experiente care vor impresiona cu siguranta un manager de angajare.
De asemenea, ati putea include titlul de munca anterior, mai ales atunci cand aplicati pentru o functie similara.