Cum dezvoltam o campanie de remarketing pe Facebook

Daca si tu ai o campanie de Facebook Ads si vrei sa ii cresti rentabilitatea si rata de conversie pentru a face profit, acest articol este ideal pentru tine.

Marketingul prin Facebook se schimba si sunt multe schimbari majore de care sa tinem cont cand trebuie sa targetam oamenii care au interactionat cu afacerea noastra – prin retargeting ads.

Acest articol iti arata pas cu pas cum sa faci remarketing de succes in Facebook Ads.

Înainte să ne aruncăm în detalii, să începem de jos și să discutăm exact ce este retargetingul pe Facebook.

Cu alte cuvinte: reîncadrarea pe Facebook este procesul de a găsi persoane care au vizitat site-ul dvs. web și apoi să le utilizeze datele pentru a-și găsi profilele de Facebook. Puteți apoi să derulați campanii publicitare pentru a-i viza pe acești oameni și să-i convingi să se întoarcă pe site-ul dvs.

Cunoscut pentru a fi una dintre cele mai bune platforme de publicitate pentru rețelele de socializare din lume, Managerul de reclame Facebook se ocupă de toate acestea pentru dumneavoastră:

Probabil ca va intrebati daca remarketingul functioneaza in Facebook Ads. Raspunsul este DA.

Vizitarii de pe site care sunt retargetati au sanse mai mari sa converteasca pana la 70%.

Rata de click in remarketing este de 10xmai mare decat cea de anunturi cold.

Clientii poate nu vor finaliza comanda daca sunt prea multe fielduri de completat sau sunt costuri ascunse.

De exemplu: dacă clientul dvs. a fost distras în timpul paginii de finalizare, nu trebuie să le pierdeți pentru totdeauna. Poate dacă văd produsul în fluxul de știri, își vor aminti cât de mult și-au dorit – și vor finaliza achiziția.

Pe de altă parte, dacă persoana care și-a abandonat coșul online nu era sigură că merită această valoare, puteți rula un anunț Facebook retarget pentru a oferi 20% reducere la achiziție. Acest lucru vă poate ajuta nu numai să faceți prima vânzare, dar să începeți să vă construiți relația cu clienții.

Pentru a dezvolta o campanie de remarketing pe Facebook hai sa vedem cum facem acest lucru:

1. Instalarea Facebook Pixel pe site

Primul pas pentru retargeting este să vă asigurați că instalați în mod corespunzător Facebook Pixel, care este „o bucată de cod pentru site-ul dvs. web care vă permite să măsurați, să optimizați și să creați audiențe pentru campaniile dvs. publicitare”.

Fără acest Pixel, nu veți putea urmări cine vizitează site-ul dvs. și modul în care se comportă, ceea ce va face imposibil să le retrageti prin intermediul reclamelor dvs. Facebook.

2) Creează-ți publicul personalizat

Facebook Pixel creează o listă de persoane care au vizitat site-ul dvs. web și acțiunile întreprinse. Va trebui să creați un anumit public personalizat pentru a grupa acțiunile împreună și a retargeta persoane pe baza comportamentului lor comun.

Pentru a face acest lucru, accesați administratorul de anunțuri Facebook și creați un public personalizat prin:

Conectarea la Ads Manager
Căutarea „Publicului” în bara de căutare
Selectarea „Creează audiență”> „Public personalizat”

3) Determinați obiectivul campaniei dvs.

Urmărirea ulterioară este crearea reală a campaniei dvs. de retargeting. Începe cu determinarea obiectivului campaniilor dvs. – de exemplu, motivul pentru care publicați aceste anunțuri.

Pentru a face acest lucru, apăsați butonul „Creați un anunț” și selectați-vă obiectivul:

Nu săriți acest pas și presupuneți că este doar o formalitate. Facebook folosește acest lucru în campaniile lor; vor începe să selecteze cui le arată anunțurile pe baza persoanelor din audiența dvs. care au afișat comportamente similare.

Aflati mai multe despre reclamele in Facebook Ads pe www.flaviusnoja.biz

DATE DE CONTACT

Nume: flavius noja
Functie: marketing manager
Email: flaviusmarketing@gmail.com
Telefon: 0741216736
Website: https://flaviusnoja.biz

Alte Articole de 681 :

Ghid Google Adwords Romania pentru 2020

A profita la maxim de Google AdWords înseamnă că trebuie să fim constant la curent cu strategiile optimizării campaniei. În fiecare an, companiile toarnă mii și