Succesul unui magazin online depinde de numerosi factori printre care: cat de bine arata site-ul de prezentare, cum este experienta utilizatorilor, cat de diversificata este gama de produse oferite, cat de eficient este sistemul de distributie, cat de seriosi sunt furnizorii etc. Pe langa acestea, o afacere care se respecta va avea puse la punct si elemente de marketing si un program de fidelizare a clientilor care impreuna vor consolida reputatia si increderea pe care o primeste din partea consumatorilor.
Spre deosebire de magazinele fizice, amplasate in centre comerciale, de exemplu, unde consumatorii pot intra din curiozitate doar pentru ca le intalnesc in drum, un magazin online nu este la fel de „vizibil”, de aceea are nevoie de strategii diferite de marketing si de atragere a clientilor, pentru a fi vizitate de utilizatori.
Aici intra in scena metodele de promovare online, fie ca este vorba despre promovare Google Adwords, Facebook Ads sau optimizare SEO. Avantajul fiind ca, la un magazin online, toate eforturile de promovare se pot masura si astfel se poate schimba directia de abordare in functie de evolutie si rezultatele obtinute.
Pentru o promovare eficienta pe Internet, un magazin online are nevoie de o agentie de marketing full service, astfel incat sa obtina un numar cat mai mare de comenzi. Desigur, pentru fiecare magazin sau categorie in parte exista anumite canale care functioneaza cel mai bine – servicii SEO, anunturi platite –, insa acestea pot fi descoperite si valorificate la maxim de o agentie care cunoaste cele mai potrivite tehnici de aplicat in fiecare caz in parte.
O agentie de marketing online stie ce strategie de promovare poate fi aplicata fiecarei afaceri in parte, fie ca este vorba despre un magazin online, un site de prezentare sau chiar un blog. Ea creeaza pentru afacerea ta strategii de promovare de succes care genereaza conversii.