Cum optimizam campania de Facebook Ads corect

Sunt zeci de articole in Romania despre cum poti sa optimizezi campania de Facebook ads – multe din ele iti ofera sfaturi de baza precum – Cum sa instalezi Pixelul Facebook sau Cum sa dezvolti audienta potrivita pentru campania ta.

Ele sunt de ajutor doar ca nu iti arata cum sa optimizezi campania de Facebook Ads pentru ca aceasta sa fie mai profitabila si sa iti aduca noi clienti.

Optimizarea implică îmbunătățirea rezultatelor campaniei.

Este printre lucrurile cheie care separă campaniile de anunțuri de succes de celelalte.

Acest articol este despre hack-urile de optimizare a anunțurilor Facebook care vă ajută cu adevărat să duceți campania la nivelul următor.

Să mergem direct la subiect, în acest ghid veți învăța cum să:

Măriți ratele de clic pentru anunțuri
Reduceți costul-pe-clic al campaniei dvs. de anunțuri
Ajungeți la mai multe segmente de publicitate cu rentabilitate ridicată
Reduceți costul-achiziție
Creșteți rezultatele vânzărilor la același buget publicitar

Sună ca o promisiune dificilă de păstrat? Asta pentru că este.

Dacă doriți să ajungeți la toți membrii publicului țintă și să depășiți concurența, va trebui să optimizați campaniile dvs. atât înainte, cât și după ce le publicați pe Facebook.

Vestea bună este că acest timp și efort va fi bine investit.

Deci, ce sunt aceste puternice hack-uri de optimizare a anunțurilor pe Facebook despre care vorbesc?

Citiți și aflați!

1. Optimizați likes și share-urile anunțurilor dvs. Facebook

Aprecierile și share-urile din postările dvs. de pe Facebook (și anunțurile) reprezintă o formă pură de dovadă socială. Dacă alții dau like si share anuntului înseamnă că produsul trebuie să fie destul de bun.

Atunci când creați o campanie de anunțuri Facebook, aveți două opțiuni, implicit: creați anunțuri noi pentru fiecare set de anunțuri și o campanie.

De multe ori, opțiunea “Utilizați postarea existentă” nu este vizibilă.

Cu toate acestea, este o metodă incredibil de eficientă de a optimiza aprecierile și acțiunile anunțurilor dvs.

Mesajul “Utilizați postarea existentă” vă oferă posibilitatea de a aduna toate angajamentele de postare ale campaniilor sub un singur anunț.

Dacă v-ați întrebat cum unele campanii de publicitate au sute sau mii de placeri în campaniile lor din Facebook, este posibil să folosească același hack de optimizare.

Cea mai ușoară modalitate de a crea mai multe campanii de anunțuri utilizând aceeași postare este să publicați mai întâi postarea promoțională pe pagina Facebook a companiei dvs.

Apoi, puteți selecta această postare de fiecare dată când configurați campanii publicitare noi sau noi variante de testare A / B.

2. Utilizați metoda FTO (rapidă decolare – fast take off)

Uneori, poate dura câteva zile înainte de a avea suficiente rezultate ale campaniei pentru a începe să optimizați.

Mai ales când lucrați cu bugete mici, lansarea campaniei poate dura ceva timp:

De aceea imi place sa accelerez procesul de optimizare folosind tactica FTO (fast take off).

Iată cum funcționează metoda FTO:

La lansarea unei campanii noi, alocați bugete zilnice sau de viață care depășesc bugetul planificat
Nu doriți să utilizați serviciul de livrare accelerată deoarece Facebook se va concentra apoi pe viteza de difuzare a anunțurilor în raport cu calitatea și costul
După ce anunțurile dvs. au peste 10 000 de afișări, puteți evalua ce funcționează și ce trebuie îmbunătățit
După decolarea inițială a campaniei, vă puteți reduce bugetele înapoi pentru a se potrivi cu bugetul total planificat

Cu toate acestea, rețineți că trebuie să oferiți Facebook cel puțin 24 de ore pentru a ajusta performanța anunțurilor dvs. după fiecare editare nouă.

De fiecare dată când efectuați modificări substanțiale în campaniile dvs., vă recomandăm să așteptați cel puțin 24-48 de ore înainte de a trage concluzii.

Citeste pe site-ul Star Marketing cum sa optimizezi campania de Facebook Ads pentru ca aceasta sa atraga clienti.

Citeste si ghidul de Facebook Ads 2019 de la Star Marketing in care sa afli cele mai bune metode si tehnici de a optimiza campania ta.

DATE DE CONTACT

Nume: flavius noja
Functie: specialist marketing
Email: flaviusmarketing@gmail.com
Telefon: 0741216736
Website: https://flaviusnoja.biz

Alte Articole de 681 :

Cum sa alegi forma potrivita a unghiilor

Daca si tu iti doresti sa ai o manichiura cat mai frumoasa de care sa te poti bucura mai multa vreme - iti venim in ajutor cu cateva sfaturi pretioase.