Optimizările PPC sunt esențiale pentru a susține sau îmbunătăți performanțele campaniilor dvs. de publicitate plătite pentru căutare și pentru a atinge obiectivele organizaționale.
Uneori poate fi copleșitor – de unde să începem?
Există mai multe componente ale unui cont PPC care vă pot ajuta să cresteti performanta campaniilor PPC.
Această postare oferă câteva idei pentru a optimiza performanța PPC, dar trebuie sa puneti in aplicare principiile de mai jos pentru a avea succes.
Iată câteva sugestii pentru vă începe sau pentru a crea idei noi.
1. Cuvinte cheie
Anunțurile cu cuvinte cheie seafișează in rețele de căutare. Dacă cuvintele cheie sunt ineficiente, acest lucru poate duce la o mare cheltuială publicitară irosită.
Verificați dublu pentru a vă asigura că cuvintele cheie au o conexiune foarte strânsă. Limitați cuvintele cheie la aproximativ 15-20 pe grup de anunțuri. Acest lucru vă permite să creați anunțuri personalizate (cu cuvântul cheie în copia anunțului) care pot obține un CTR, un rang de anunțuri și un scor de calitate mai mic în timp ce scade CPC.
2. Termeni de căutare și cuvinte cheie negative
Datorită cuvintelor cheie de potrivire largă și de potrivire a variantelor la interogarea reală, unele căutări neobișnuite vă pot declanșa anunțurile. Aceasta este o optimizare foarte importantă în orice cont PPC.
Găsiți termenii de căutare din fila cuvinte cheie în orice campanie sau grup de anunțuri. Vedeti dupa ce cuvinte cheie se activeaza anunturile voastre.
Examinați termenii de căutare care declanșează anunțuri pentru tipul de potrivire și cuvântul cheie. Căutați cuvinte cheie specifice, precum și teme generale.
Utilizați noua listă de cuvinte cheie negative pentru a duce optimizările PPC la nivelul următor creând o listă partajată pentru a aplica campaniilor similare ca măsură proactivă. Această listă poate fi ușor actualizată înaintând și toate campaniile care partajează lista vor fi actualizate automat.
3. Anunțuri pe grup de anunțuri
Există mai multe școli de gândire cu privire la numărul de anunțuri care ar trebui utilizate pentru fiecare grup de anunțuri.
Utilizați două anunțuri – 1 anunț de control, 1 anunț de testare, dezvoltați o strategie de testare a anunțurilor.
Utilizați două sau trei anunțuri și permiteți Google să optimizeze cel mai bun performant. Scoateți și înlocuiți cel mai slab anunt. Repeta.
Google recomandă: „Creați trei-patru anunțuri pentru fiecare grup de anunțuri și utilizați mesaje diferite pentru fiecare pentru a vedea care are cel mai bine. AdWords roteste anunțurile automat pentru a afișa deseori cele mai performante reclame. ”
În funcție de obiectivele dvs. de afaceri, ar trebui să ajungeți la o concluzie despre modul în care definiți „succesul”.
4. Verificati atent daca aveti bine pus la punct extensiile de anunturi. Acestea sunt gratuite si ajuta la o mai buna optimizare a anunturilor, dar si la ocuparea unui spatiu publicitar mai mare.