Daca incercati sa angajati o agentie de publicitate care sa va ajute cu campaniile PPC, nu va grabiti sa alegeti. Va propunem cateva intrebari la care puteti raspunde ca urmare a discutiilor cu agentiile PPC pe care le-ați selectat.
O agentie PPC profesionista, asa cum este agentia re7consulting romania, va poate oferi raspunsuri concrete si clare la toate aceste intrebari pe care e bine sa vi le puneti inainte de a apela la o agentie ppc.
1. Ce pregatire au oamenii care vor gestiona campaniile dumneavoastra?
Daca aveti de gand sa angajati o agenție pentru a va gestiona campaniile, cereți-le sa va demonstreze ca au construit o campanie de succes, profitabila, cu banii proprii. Fiecare agentie PPC de calitate se mandreste cu rezultatele sale
2. Ce servicii ofera agentia? Sunt specializati in pay-per-click (PPC) sau ofera si alte servicii?
Daca agentia ofera, de asemenea, optimizarea motoarelor de căutare (SEO), social media, design web, print si multe altele, e bine sa procedati prudent. Important este ca agentia sa aiba oameni specializati in livrarea de campanii PPC eficiente.
3. Cum ati auzit despre agentie?
Cele mai bune condiții in care puteti angaja o agentie este atunci cand are o reputatie solida in piata, sau cineva de incredere v-a recomandat-o sau ati urmarit evolutia in piata a concurentei si a apelat la agentii similare. Obtineti intotdeauna referinte sau studii de caz de la clientii anteriori sau actuali.
4. Au lucrat cu altcineva in domeniul dumneavoastra sau in nisa verticala?
Daca nu, nu este neaparat un motiv de respingere. Dar este un semn bun daca au experienta anterioara in sectorul de activitate. Fiecare nisa are propriile particularitati.
5. Cum isi raporteaza rezultatele?
Primul raspuns pe care il cautati este: Iti vor conecta conturile AdWords și Analytics si vor raporta intotdeauna rezultatele AdWords in contextul celorlalte date despre trafic.
Dincolo de asta, trebuie sa stiti ce ciclu de raportare au si formatul în care il vor livra. O agentie ppc excelenta trebuie sa furnizeze ceea ce aveti nevoie la intervale de timp bine stabilite
6. Ce indicatori cheie de performanta (KPI) folosesc?
Agentiile incorecte vorbesc despre numărul de afisari, numarul de clicuri, ratele de clic sau chiar pozitia anunturilor. Agentiile bune vorbesc despre cost pe actiune, volumul conversiilor si profit.
7. Cine va lucra exact pe contul dvs.?
Odată ce relația cu agentia ppc incepe, contul este gestionat de unul sau mai mulți experti PPC extrem de bine pregatiti. Nu va temeti sa cereti detalii despre persoanele care vor lucra direct la campaniile ppc.
8. Agenția este certificata?
Ar trebui să fie cel putin certificata AdWords si sa faca parte din programul Google Partners ™. Nu inseamna ca asta ofera automat legitimitatea agentiei; certificarea necesita promovarea unor examene destul de ușoare, precum si menținerea unei cheltuieli minime lunare AdWords de 10.000 USD, ceea ce reprezinta un obiectiv destul de mic. Daca o agenție nu are certificarea Google, aveti de-a face cu amatori.
9. Ce iti spune instinctul?
PPC-ul nu este o stiinta exacta. Exista intotdeauna un nivel creativ care intra in ecuație. Alegerea unei agentii PPC nu poate fi facuta doar pe baza cifrelor reci si inexpresive.
Continuati sa discutati cu agenția pana cand va simtiti confortabil cu alegerea dumneavoastra., indiferent daca o angajati sau nu. Agentia PPC potrivita va fi deschisa la discutii, va avea un bun simt al afacerii, va comunica simplu cu dumneavoastra fara a folosi un jargon impenetrabil, va intelege elementele importante ale afacerii.
Daca aveti raspunsuri pozitive macar la cateva din cele noua intrebari mai sus si in mod instinctiv, simtiti ca agentia PPC va intelege pe dumneavoastra si afacerea, precum si ceea ce incercati sa obtineti, este posibil sa fi gasit castigatorul.