conturi in euro

Cum sa promovam afacerea locala prin Facebook Ads

Daca si dumneavoastra aveti o afacere locala si vreti sa atrageti noi clienti pe site-ul DVS pentru a creste vanzarile, atunci acest articol este potrivit pentru ca in el va voi arata cum sa va promovati afacerea pe plan local prin Facebook Ads.

1. Oamenii nu caută pe Google produse pe care le cumpără local și frecvent

Primul loc în care întreprinderile locale încep, în general, când publicitatea online este cu Google. Pentru majoritatea afacerilor aceasta este cea mai bună idee, dar nu pentru toți. Când oamenii cumpără, de obicei, ceva local și mai regulat, spun alimente, servicii de curățare chimică sau produse cosmetice, probabil că nu vor căuta online pentru a cumpăra acele lucruri. Vor doar să meargă la cel mai apropiat magazin pentru a le obține ACUM.

Așadar, pentru a genera vânzări în magazin cu anunțuri online, trebuie să fiți capabili să vizați atât persoanele potrivite din zona dvs. locală, cât și să le ajungeți undeva pe care le vor vedea. Un site web care vă permite să faceți ambele lucruri este Facebook.

2. Puteți viza ușor persoanele dintr-o anumită zonă geografică a afacerii dvs.

Facebook vă permite să vă orientați anunțurile la fel de fin ca un singur oraș sau un oraș. Acest lucru face ușor să afișați anunțul dvs. doar către persoanele care vor putea să meargă sau să conducă către magazinul dvs.

3. Puteți promova cu ușurință cupoane și oferte

Folosind fie o aplicație de cupon Facebook pentru o terță parte, fie aplicația Oferte Facebook, puteți face cu ușurință publicitate cupoanelor dvs. și puteți conduce oamenii să le solicite pe Facebook.

4. Puteți viza persoane care au cumpărat de la dvs. în trecut

Folosind opțiunea de direcționare publică personalizată Facebook, puteți viza persoane a căror adresă de e-mail sau număr de telefon ați colectat. Și dacă utilizați orice fel de program de fidelizare, atunci veți avea acest tip de informații.

Ca sa aveti o campanie de succes pe Facebook Ads pentru afacerea locala trebuie sa:

1. Vizați publicul potrivit

Pentru întreprinderile locale, Facebook oferă cea mai importantă opțiune de direcționare, care este abilitatea de a viza oamenii din locația dvs. geografică directă. În al doilea rând, puteți viza și persoane interesate de produsele dvs., precum și vârsta și sexul necesare pentru a vă folosi produsele.

Unul lucru de care trebuie să țineți cont este să mențineți audiența în jur de 50.000 – 100.000 de persoane.

O modalitate mai ușoară de direcționare este prin direcționarea publicului personalizat și cu aspect asemănător. Direcționarea publicului personalizat vă permite să vizați anumite persoane cu anunțuri pe Facebook.

Pentru a face acest lucru, tot ce trebuie să faceți este să încărcați o listă de adrese de e-mail pe Facebook. Facebook le va potrivi cu contul lor de Facebook asociat și le va arăta persoanelor respective anunțul dvs.

Mai multe detalii pe www.flaviusnoja.biz

www.star-marketing.ro

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte articole de Parol Protege:

Aflati care sunt beneficiile apei kangen/alcaline pentru sanatatea dumneavoastra.
Afla care sunt avantajele majore ale procesului de debitare cu laser
Alege servicii profesionale de debitare laser oferite de catre echipa LASER PROCESSING ROMANIA.
A profita la maxim de Google AdWords înseamnă că trebuie să fim constant la curent cu strategiile optimizării campaniei. În fiecare an, companiile toarnă mii și
Afla cum poti alege doar cele mai bune servicii de debitare cu laser pentru succesul proiectului tau.