Intreprinderile de marketing necesita acum mai multe calificari si intelegeri in lumea digitala, iar managerii de rang in companiile in crestere, trebuie sa se inconjoare cu experienta digitala avansata.
Apelarea la o agentie de marketing online poate fi o optiune pe care ati luat-o deja in considerare mai ales daca este vorba de o afacere mare. Exista multe aspecte diferite ale unei agentii de marketing online care poate fi benefica pentru compania dvs.
De la strategi si analisti, pana la designeri si dezvoltatori, exista o multime de roluri pe care o agentie de marketing online le poate juca in cresterea brandului dvs. stabilit. Mai jos sunt doar cateva exemple despre ce poate face o agentie de marketing online pentru dvs.
Analiza datelor
Studierea oamenilor si comportamentul lor in mediul online al vanzarilor poate parea dificil pentru cineva care nu a luat in calcul sa lucreze cu o agentie de marketing online. Ce clienti achizitioneaza produse online; si cum se comporta?
Nu este suficient sa existe un site de comert electronic: este timpul sa intelegeti cum functioneaza, punand oamenii cu expertiza pentru a citi, analiza si optimiza site-ul. Este timpul sa va extindeti datele digitale, sa aflati cum se comporta clientii si ce poate face compania dvs. pentru a raspunde nevoilor si dorintelor acestora.
Monitorizarea datelor de comert electronic merge dincolo de revizuirea numarului de vanzari si a costurilor asociate – este vorba despre intelegerea informatiilor despre clienti si despre modul in care putem modifica experienta online pentru a maximiza vanzarile.
Ce pagini viziteaza atunci cand vor sa cumpere? Au venit, de mai multe ori, pe site inainte de a cumpara, in sfarsit, un element? Urmarirea comportamentului lor de-a lungul drumului va poate ajuta sa luati decizii bune cu privire la modificarile care trebuie facute pe site-ul dvs. Aceste informatii pot fi utilizate pentru a creste experienta utilizatorului si pentru a optimiza rata de conversie.
Monitorizare si perspective rapide
Cu ajutorul tehnologiei digitale, in prezent, putem afla mai multe despre consumatorii si concurentii nostri. Imaginati-va ca aveti capacitatea de a revizui modelul exact al modului in care clientii au mers in jurul magazinului tau, au vorbit cu vanzatorii dvs. sau au testat un produs: instrumentele digitale de urmarire asigura faptul ca vizibilitatea si expertii agentiei dvs. online sunt acolo pentru a va ajuta sa aflati.
Uitati de vizitarea fiecarui magazin concurential din mall: agentia dvs. de marketing online va oferi o analiza competitiva pentru a determina ce se intampla in industria dvs. si ce trebuie sa faca firma dvs. pentru a va ridica deasupra celorlalte optiuni din cadrul pietei dvs.
Cu ajutorul instrumentelor de monitorizare pe diferite platforme sociale, puteti urmari ce se intampla in alta parte, numerele din spatele ei si modul in care publicul raspunde. Este o alta ocazie de a-ti strategiza continutul si de a stabili momentul cel mai potrivit pentru a-ti atinge clientii.
Distributia sociala a audientei media in lumea digitala, ne ajuta sa fim imediat informati despre activitatea concurentului. Analiza, instrumentele si datele, ne ajuta sa vedem eficacitatea comportamentului lor si permitem comerciantilor sa ia repede decizii bune pentru a-si spori eforturile de branding ale companiei.