O cafea Lavazza… Cine nu a auzit de ea? De pe continentul american pana in Europa, din Australia si pana in China, multi oameni se bucura de gustul bogat si irezistibil al diverselor sortimente. Cafea la ibric, la filtru, la presa franceza, la automat sau la aparatele cu capsule – in toate se simt calitatile unui gust rafinat. Poate ca acesta este si motivul principal pentru care acest brand este atat de cunoscut si de apreciat in intreaga lume.
Un brand italian de renume mondial
Istoria brandului isi are radacinile la sfarsitul secolului al XIX-lea, cand Luigi Lavazza, un antreprenor italian a cumparat o alimentara in Turin, in Via San Tomasso, unde pe langa produsele specifice, a inceput prajirea cafelei. Afacerea s-a transformat in timp intr-o companie care a depasit granitele tarii si a inceput livrarea cafelei in toata lumea.
Se spune ca in fiecare an se beau, numai in Italia, 14 miliarde de cesti de espresso Lavazza. Fideli brandului lor national, italienii au devenit in timp adevarati consumatori instruiti si avizati, asta si datorita faptului ca Lavazza s-a implicat, un urma cu doua decenii, in educatia pe tema cafelei, primul centru de instruire fiind deschis in 1979.
In prezent, linia Lavazza utilizeaza materie prima din plantatii certificate din America si Asia. Produsele sale sunt intotdeauna in primele pozitii in clasamentele din lume in ceea ce priveste calitatea, consemneaza Lavazza Firma Romania. Asadar, italienii sunt adevarati experti ai cafelei, chiar daca materia prima vine de pe alte continente. Ei au reusit sa-si perfectioneze etapele de prajire si de preparare pentru care se bucura acum de notorietate la nivel mondial. Tot italienilor le datoram si renumitele nume ale preparatelor din aceasta industrie: espresso, cappuccino, ristretto, latte etc.
Care sunt calitatile Lavazza
Conform unui studiu din 2020, 25.8% dintre romani isi comanda cafeaua de pe internet, iar procentul a crescut cu siguranta in perioada pandemiei. Foarte multi dintre acestia prefera brandul Lavazza, fie ca o aleg macinata, boabe sau sub forma de capsule de cafea.
Acestea din urma sunt cele mai noi dintre produsele companiei si sunt adaptate special pentru aparate de cafea Lavazza.
Principalele calitati punctate in ratingurile acordate de consumatori se refera la faptul ca aceasta cafea prezinta un raport excelent calitate-pret si nu numai in ceea ce priveste Lavazza Romania ci peste tot pe Glob.
Compania a trimis si primul espressor in spatiu, numit ISSpresso, care ii ajuta pe astronautii de pe Statia Spatiala Internationala sa se bucure de gustul deosebit al acestei bauturi revigorante.
Lavazza este prezenta in peste 90 de tari si are peste 20 de birouri in Italia si in toata lumea. Traditia sa de peste 100 de ani o face o companie de referinta in industria cafelei. Succesul ei nu a venit peste noapte, dar cu siguranta dovedeste ca, prin munca si cautarea unor permanente metode de imbunatatire, se poate face performanta in orice domeniu.