De ce sa deschizi un birou de traduceri in 2021?

Anul 2021 vine cu foarte multe impedimente. Din pacate, in afara de domeniul IT, care pare sa prospere in continuare,… Restul pietelor par sa sufere ingrozitor. Sau poate nu…

Indiferent daca esti antrepenorul unui birou de traduceri, a unei corporatii sau saormerii, stii cat de dificil a fost anul 2021. In ceea ce priveste clientela, piata nu a fost la fel de ofertanta. In 2020, sistemul Horeca a ajuns sa fie la pamant, agentiile de turism si companiile aeriene au intrat in colaps, etc. Deci, dupa cum vedem, fiecare a avut de suferit, mai mult sau mai putin. De asemeni, in cazul bitourilor de traduceri, cifrele de afaceri ale marilor agentii au scazut exponential.

Si cu toate acestea, de ce merita sa deschizi un birou de traduceri in anul 2021? Sau mai bine zis, de ce merita sa deschizi orice fel de afacere in anul 2021?

Aflati raspunsul la aceasta intrebare, citind randurile urmatoare…

De ce sa deschizi un birou de traduceri in anul 2021?

Vom incepe in primul rand prin a va spune ca situatia nu este atat de sumbra pe cat pare. In anul 2021, numarul birourilor de traduceri va fi cu mult mai putin, decat inainte.

Numarul birourilor de traduceri va fi mai mic in anul 2021

Cum am spus si mai sus, anul 2020 a fost dezastruos pentru foarte multe companii din tara. De asemeni, pe partea de traduceri, va putem spune ca numarul firmelor ce intra in aceasta categorie a scazut cu 30%. 10 agentii de traduceri din orasul Bucuresti au falimentau o data la doua saptamani.

In aceasta situatie se poate ajunge, ca atunci cand se redeschide piata de traduceri, firmele de traduceri sa fie mai putine decat cererea. Preconizam ca aceasta situatie nu va tine mai mult de doua luni de zile. In prezent, deja cererea a inceput sa fie cu cateva procente mai mare decat oferta.

Astfel, daca veti deschide un birou de traduceri pana la sfarsitul anului 2021, dumneavoastra veti beneficia tot surplusul de cerere.

Promovarea va fi mai putin costisitoare

Indiferent daca esti un birou de traduceri sau o gogoserie, va trebui sa iti promovezi afacerea. Din fericire ( si nu va spunem degeaba din fericire ), tarifele pentru reclama scad vertiginos pe timp de criza. Daca pretul pe click pe Google Adwords era in anul 2019 aproximativ 7 Ron,… Acum tariful pe click a ajuns la 3 Ron. De asemeni, reclama pe Facebook nu mai este la fel de costisitoare ca in trecut.

Aceasta situatie se aplica la marea majoritate a platformelor de publicitate. Deci, dupa cum putem observa anul 2021 este anul perfect pentru a investi in:

  • Brand awarness-ul biroului de traduceri
  • Reclama pe click, pentru a obtine mai multi clienti

Toate modalitatile de reclama atribuite agentiei de traduceri vor fi mult mai putin costisitoare.

Salariile vor fi mai mici in domeniul traducerilor

Nu va spunem sa urmariti acest model. Dar, putem sa va transmitem ca in timpul crizei, toate salariile vor scadea. In aceasta perioada, foarte multi dintre traducatori vor fi multumiti ca au de lucru. Nu vor emite pretentii salariale, pentru ca se cunoaste situatia actuala din Romania.

Mai mult de atat, fiecare persoana este constienta ca pe timpul crizei, vor fi foarte putine posturi libere pe piata de traduceri. Deci, foarte multi traducatori vor accepta salariul decent pe care tu il oferi.

Dupa cum putem observa,… Pana la urma chiar este tot raul inspre bine! Va dorim cu aceasta ocazie un an plin de succes!
Cam acestea au fost informatiile noastre vis a vis de infiintarea unui birou de traduceri in anul 2021. Va multumim ca ati ajuns cu noi pana la sfarsitul articolului!

DATE DE CONTACT

Nume: George Ionescu
Functie: administrator
Email: aquality.traduceri@gmail.com
Telefon: 0737605072
Website: https://www.aqualitytranslation.ro/
Cuvinte cheie: birou traduceri, agentie de traduceri, birou de traduceri bucuresti, de sa deschizi un birou de traduceri 2021

Alte Articole de 1101 :