conturi in euro

Descoperă noile funcții de cumpărături Instagram!

Peste 90 de milioane de utilizatori dau clic lunar pe postările Instagram pentru a dezvălui etichetele interactive de preț ale produselor prezente în imagini.

Este un număr impresionant, nu-i așa? Înseamnă că tot mai mulți oameni interacționează cu reclamele și ofertele afișate pe rețeaua de socializare, pe lângă faptul că își dovedesc marele potențial ca piață .

Gândindu-se la acest scenariu promițător, Instagram a dezvăluit săptămâna aceasta lansarea a două noi funcții în legătură cu universul achizițiilor în aplicație:

Butonul Cumpără în Stories
Având în vedere cei 400 de milioane de utilizatori care accesează povești în fiecare zi și faptul că 1/3 dintre cele mai vizionate povești de pe rețeaua de socializare sunt din pagini de business , Instagram a decis să insereze și în povești pictograme de achiziție.

Și ce înseamnă extinderea poveștilor de cumpărături ? Practic, în timp ce vă distrați vizualizând fotografiile și videoclipurile mărcilor dvs. preferate, veți putea face clic pe un produs care v-a plăcut pentru a afla mai multe despre acesta , inclusiv prețul și descrierea detaliată.

Această nouă caracteristică a început să fie testată în iunie 2018 în peste 46 de țări din întreaga lume și promite să genereze o experiență de cumpărături mai ușoară și mai plăcută pentru utilizator.

Dacă sunteți agent de publicitate și sunteți interesat să inserați butoane de cumpărare în poveștile dvs., trebuie doar să faceți o postare în povești cu produsele dvs. și să faceți clic pe opțiunea pentru a include descriere și linkul către comerțul dvs. electronic .

Cumpărături pe Instagram în Explore
Întrucât o noutate nu a fost suficientă pentru gigantul Instagram, s-a anunțat și inserarea unui canal de cumpărare în fereastra „explorare” a platformei .

Acum veți putea vizualiza postările de produse de la mărcile pe care le urmăriți deja sau care vă pot interesa într-o anumită locație.

De asemenea, merită să ne amintim că aceste canale tematice au fost lansate recent, în luna iunie a acestui an, cu scopul de a facilita căutările de interes în cadrul aplicației, precum și extinderea contactului dintre oameni și conținut nou în rețea.

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte articole de Sorin CreativDesign:

Inbound Marketing este un concept de marketing axat pe atragerea, convertirea și încântarea clienților
A ajunge în topul Google nu este ușor, nu-i așa?Cu cât producătorii de conținut stăpânesc mai mulți tehnici SEO, cu atât mai mult motoarele de căutare trebuie să-și perfecționeze algoritmii pentru a găsi cea mai bună pagină pentru fiecare cuvânt cheie.
Oricine lucrează cu marketingul digital este obișnuit cu schimbările și știe că nimic nu este pus în piatră.Chiar și puternicul Google, care transformă și mișcă mințile profesioniștilor din domeniu cu modificările de algoritm, nu este imun la acest lucru.
Într-un anunț oficial, Instagram a lansat o nouă funcție. Acum, rețeaua socială va afișa când utilizatorul este activ pe platformă.
Când vine vorba de alegerea unei agenții de web design, există mai mulți factori de care trebuie să luați în considerare pentru a vă asigura că iei cea mai bună decizie pentru afacerea ta.