Despre audientele similare in Facebook Ads 2020

Pentru a creste orice afacere, este esențial să aducem oameni noi în pâlnia de vânzări folosind anunțuri de prospectare.

 

Aceste audiențe ale persoanelor care nu au mai interactionat cu noi sunt numite trafic rece, spre deosebire de fanii, clienții noștri Facebook și clienții care s-au conectat deja cu noi și sunt denumiți trafic cald.

 

Pentru a selecta un public rece care să fie vizat, există practic două metode.

 

Primul este să folosim interesele și demografia, așa cum am menționat recent în ghidul nostru: Cum să găsiți cele mai bune audiențe care să vizeze pe Facebook.

 

A doua opțiune este să utilizați Facebook Lookalike Audiences.

 

Și cum aceste ultime dau deseori cele mai bune rezultate și sunt foarte rapide de configurat, astăzi vom explica cum să creăm și să obținem cele mai multe dintre ele.

 

În 2013, Facebook a lansat pentru prima dată publicul Lookalike pentru a permite agenților de publicitate să vizeze perspective similare cu clienții lor existenți. Bogăția de date pe care Facebook le colectează pe utilizatorii acesteia a fost întotdeauna ceea ce îl diferențiază de alte rețele de publicitate și ceea ce îl face un loc special pentru marketeri să ajungă la noi clienți.

 

Nu numai că Facebook colectează date despre activitățile utilizatorilor pe Facebook și Instagram (cine sunt prietenii lor, ce pagini le plac, postările cu care se angajează etc.), dar colectează și datele despre ceea ce fac utilizatorii de pe Internet.

 

De exemplu, orice site web care rulează un pixel Facebook, un buton similar sau un sistem de conectare „Înregistrează-te cu Facebook”, trimite, de asemenea, date înapoi la Facebook despre acțiunile pe care utilizatorii le efectuează pe acel site sau aplicație. Acest lucru oferă Facebook o cantitate masivă de date pe fiecare dintre cei 2 miliarde de utilizatori!

 

Aceasta este ceea ce permite Facebook-ului să implementeze ceva de genul publicului Lookalike cu atât de mult succes. Când creați un public Lookalike, încărcați mai întâi o „audiență sursă”, aceasta poate fi o listă de e-mail a fiecărui client care a cumpărat vreodată din magazinul dvs. (mai multe despre acest aspect mai jos).

 

Facebook colecteaza toate datele stocate despre acești utilizatori pentru a găsi asemănări între acest grup. Asemănările nu se limitează doar la lucruri precum vârsta sau interesele. Multe din ceea ce arată Facebook sunt și componente comportamentale. Care sunt obiceiurile de cumpărături ale acestor utilizatori, de unde cumpără, cât de des, etc., etc.

 

Apoi, algoritmul Facebook va începe să interogheze pe întreaga bază de utilizator în căutarea persoanelor care împărtășesc cel mai îndeaproape profilul și trăsăturile de comportament pe care le-a detectat de la publicul sursă. Rezultatul este o audiență similară a perspectivelor care sunt foarte similare cu clienții dvs. existenți.

Afla mai multe despre audientele similare in Facebook Ads pe site.

DATE DE CONTACT

Nume: flavius noja
Functie: specialist marketing
Email: seo@star-marketing.ro
Telefon: 0741216736
Website: www.star-marketing.ro

Alte Articole de 681 :

Ghid Google Adwords Romania pentru 2020

A profita la maxim de Google AdWords înseamnă că trebuie să fim constant la curent cu strategiile optimizării campaniei. În fiecare an, companiile toarnă mii și