Ghid Facebook Ads in 2020 – Star Marketing Timisoara

Nu este un secret faptul că Facebook Ads este un instrument puternic pentru marketing

de care putem profita pentru a atrage noi clienti pe site. Din martie 2016, peste 3 milioane de companii profitau de platformă și de cheltuielile lor au reprezentat 19% din cei 70 de miliarde de dolari cheltuiți în întreaga lume pe publicitate.

 

 

Ceea ce vreau să vă împărtășesc este ceva mult mai mult important pentru succesul general al campaniilor dvs.: cum să folosițiOpțiunile de direcționare Facebook pentru a ajunge la membrii publicului țintă la diferite etape ale pâlniei dvs. de vânzări.

 

Înarmat cu cunoștințele practice din care aveti de invatat dar si alte resurse (sau de la derularea propriilor campanii) aceasta este o perspectivă strategică care vă va ajuta să maximizați creșterea afacerii dvs. cu ajutorul anunțurilor Facebook.

 

DE CE SA FACEM ADS DE MARKETING PRIN FACEBOOK ADS?

 

În calitate de marketer, aveți zeci de canale în care puteți investi cheltuielile dvs. publicitare, de la anunțuri plătite precum cele găsite pe Facebook și platformele de publicitate Google, până la marketing de conținut, marketing social media și multe altele.

 

Deci de ce Facebook Ads pentru afacerea voastra?

 

În practică, Facebook Ads este unul dintre cei mai buni factori de creștere pentru afaceri – probabil unul dintre cele mai bune canale de creștere în general – datorită nivelului de control fără precedent al ofertelor de date sociale vaste ale rețelei când vine vorba de direcționare demografică și psihografică.

 

Să vorbim despre specificatiile Facebook Ads:

 

În ianuarie 2019, Facebook a ajuns la 2.2 miliarde de utilizatori activi lunari în întreaga lume, raportat la 317 milioane de Twitter, la 300 milioane de Snapchat și la 106 milioane de useri pe alte platforme importante (Instagram, care numără 600 de milioane de utilizatori activi, este deținut de Facebook).

 

Datorită naturii sociale de care dispune Facebook, platforma a capturat volume semnificative de date cu caracter personal – de la ocupațiile și interesele utilizatorilor până la conexiunile lor sociale și mărcile care le plac. Aceste pagini de date oferă, printre altele, agenților de publicitate un nivel incredibil de control pentru a răspândi mesajele lor.

 

Facebook oferă o mulțime de instrumente pentru branduri care speră să ajungă la utilizatorii Facebook și Instagram, inclusiv posibilitatea de a încărca datele clienților înFacebook ca parte a unui public personalizat, de a viza aceste grupuri cu anunțuri și de a crea audiențe lookalike constând din utilizatori cu caracteristici similare cu cele găsite în audiențele dvs. personalizate.

 

Algoritmii de potrivire a anunțurilor Facebook sunt cele mai recent adaugate in învățarea automată, ceea ce contribuie la asigurarea publicității potrivite pentru persoanele potrivite, la momentul potrivit. Acest lucru face ca utilizarea opțiunii de optimizare automată a ofertelor Facebook nu este doar una ușoară pentru marketeri, ci și una eficientă.

 

Amploarea și extensibilitatea rețelei înseamnă că un număr extraordinar de instrumente tehnologice sunt disponibile pentru a ajuta agenții de publicitate să își țintească și să-și extindă campaniile. Luăm, de exemplu, integrarea Facebook a Experian Marketing Services sau instrumente precum Qwaya, Driftrock și altele care facilitează procesul de plasare, testare și măsurare a reclamelor.

 

Anunțurile Facebook față de Google AdWords Platforma Facebook Ads sunt adesea încadrate în categoria generală de plată pe clic cu o altă platformă populară – Google AdWords. Și deși au unele caracteristici, publicitatea pe aceste două platforme necesită o abordare foarte diferită.

 

Google AdWords, pentru început, este o platformă bazată pe căutare. Când cineva caută ceva online, puteți utiliza AdWords pentru a pune anunțurile în fața lor. Poziția exactă a anunțurilor dvs. se bazează pe oferta dvs. și pe calitatea site-ului dvs. web. Singurul mod în care puteți evalua intenția utilizatorului este prin interogările specifice pe care le introduc.

 

Imaginați-vă că vindeți pantofi Converse. În timp ce puteți derula campanii AdWords bazate pe interogări largi, cum ar fi „pantofi online” sau „încălțăminte pentru bărbați”, probabil că doriți să vă adaptați anunțurile la expresii cheie precum „cumpărați Converse Allstars online”, „pantofi Converse [orașul dvs.]”. sau chiar „cel mai bun preț Converse Allstars online”.

 

Aceste întrebări mai specifice indică faptul că oamenii care cauta incaltaminte Converse sunt gata să cumpere. Puneți-vă anunțurile în fața lor în acel moment vă oferă cele mai bune șanse de a conduce afaceri. În acest fel, Google AdWords este, în esență, „calea ușoară”. Căutătorii manifestă deja interes pentru ceea ce caută (și pentru ceea ce vindeți). Anunțurile Facebook, pe de altă parte, sunt puțin mai complicate.

 

Pe Facebook, oamenii nu caută nimic în special. De fapt, în general nu caută deloc. Ei sunt acolo pentru a trece timpul, pentru a se conecta cu prietenii și membrii familiei sau pentru a fi distrați de conținutul pe care îl întâlnesc. Acest lucru reprezintă o provocare majoră pentru marketeri.

 

În ciuda abilității dvs. de a explora opțiunile dvs. de direcționare pentru a vă asigura că anunțurile dvs. ajung la persoanele care sunt cel mai probabil interesate de produsele sau serviciile dvs., prezentați în continuare un mesaj comercial în ceea ce consideră că este un spațiu non-comercial. .

 

Încă „întrerupeti” experiențele lor sociale cu publicitatea. Rezolvarea acestui potențial conflict se reduce la capacitatea dvs. de a identifica intenția. De fapt, am susținut că direcționarea bazată pe intenții este cel mai important factor pentru a face succesul anunțurilor Facebook, în timp ce anunțurile create de dvs. sunt secundare, pe baza publicului pe care îl vizați trebuie sa fie interesante pentru ca oamenii sa se opreasca din scrollat.

 

Campania publicitară Converse pentru încălțăminte despre care am vorbit anterior, de exemplu, ar fi în afara locului dacă utilizatorul Facebook nu și-ar fi exprimat interesul pentru o achiziție. Puteți vedea cum ar fi mult mai binevenit dacă utilizatorul tocmai a terminat să caute Google încălțăminte Converse.

 

Cu Google AdWords, intenția este indicată în căutarea în sine. Pe Facebook, calea ta către succesul publicitar este mai complicată. Pe lângă identificarea intenției, depinde de dvs. și de anunțurile pe care le creați, pentru a crea relații și a indeplinii dorințe – toate în cadrul unui mediu pe care utilizatorii ar prefera să nu fie de la mesajele publicitare.

 

Atunci când lansați anunțuri pe Facebook, una dintre primele alegeri pe care va trebui să le faceți este ce anume public vizați. Aveți trei opțiuni pentru a vă orienta anunturile dumneavoastra după caracteristicile publicului:

 

Publicuri personalizate

Publicuri similare

Audiențe de bază

 

Să aruncăm o privire asupra fiecăruia în detaliu pentru a vedea cum pot fi utilizate pentru a măsura intenția.

 

Publicul personalizat vă permite să folosiți datele clientului dvs. existente pentru a vă orienta anunțurile către clienții dvs. actuali sau către persoanele care au avut un tip de angajament măsurabil cu marca dvs. Unele estimări costă atragerea unui client nou de cinci ori mai scump decât vânzarea din nou către un client existent.

 

Acesta este motivul pentru care Publicul personalizat are performanțe mai bune decât alte tipuri de anunțuri; le poți folosi pentru a ajunge la persoane care au deja o relație cu brandul tău.

 

Publicul personalizat se poate baza pe:

 

Listele de contacte existente (adrese de e-mail și numere de telefon)

 

Utilizatori care au vizitat site-ul dvs. web (pe baza datelor de urmărire a pixelilor Facebook) Cei care utilizează aplicația dvs. mobilă.

 

Anunțurile bazate pe aceste segmente vor avea performanțe mai bune decât anunțurile comercializate către audiențe core mai arbitrare, deoarece le puteți utiliza pentru a ajunge la cei care sunt deja în pâlnie și care au demonstrat un anumit tip de intenție de cumpărare.

 

De exemplu, puteți viza:

 

Clienții dvs. existenți (poate să vă ofere un cod promoțional pentru viitor

cumpărare)

 

Clienții care au achiziționat de mai mult de trei ori de la dvs. (aceștia sunt cei mai probabil să vă cumpere din nou de pe viitor)

 

Cei care au vizitat coșul de cumpărături, dar nu au cumpărat (pentru a oferi un memento sau un stimulent pentru completarea coșului)

 

Persoanele care au vizitat una sau mai multe pagini de pe site-ul dvs., dar nu s-au convertit (pentru a le conduce înapoi la site-ul web pentru a lua măsuri)

 

Cei care au un sistem de administrare specific în sistemul dvs. CRM (în funcție de cât de mult se implică în marketingul dvs. prin e-mail și pe site-ul dvs. web)

 

Cele mai tari rezultate în conducta dvs., asigurând conversii care ar putea înțelege pentru alți concurenți

 

Oameni care au achiziționat ceva de la tine în trecut (în speranța reactivării lor pentru achizițiile viitoare)

 

Aflati mai multe despre marketingul prin Facebook Ads citind articolele de pe www.star-marketing.ro

DATE DE CONTACT

Nume: flavius noja
Functie: specialist marketing
Email: info@star-marketing.ro
Telefon: 0741216736
Website: https://flaviusnoja.biz

Alte Articole de 681 :