Ghid Google Adwords Romania pentru 2020

A profita la maxim de Google AdWords înseamnă că trebuie să fim constant la curent cu strategiile optimizării campaniei. În fiecare an, companiile toarnă mii și mii de dolari în cheltuielile lor publicitare, dar este ROI-ul rezultat care trebuie să fie? Cel mai important, este locul în care ar trebui să i se acorde suma de lei publicitari cheltuiți? Pentru mulți dintre voi, răspunsul este un răsunător nu.

 

Între timp, Google continuă să valorifice aceste campanii AdWords ne-optimizate. În fiecare an, 96% din veniturile Google provin de la AdWords și puteți fi sigur că o bucată bună din aceștia provine din anunțuri care au rămas mult timp – și din campanii care nu au fost optimizate. Nu este nimic în neregulă cu profitarea Google din campaniile AdWords; cu toate acestea, adevărata întrebare este să profitați?

 

Chiar și cel mai experimentat PPC Specialist poate fi sensibil la locuri oarbe în timp ce supraveghează zeci de campanii AdWords în fiecare zi. Acesta este motivul pentru care ne aflăm acum pentru a vă aminti multe lucruri mici pe care le puteți face pentru a vă asigura că marca dvs. obține cea mai mare profitabilitate pentru fiecare campanie AdWords.

 

5 ZONE DE OPTIMIZARE A CAMPANIILOR DE GOOGLE ADWORDS

 

Google AdWords este cea mai robustă platformă publicitară din jur, dar uneori acest lucru poate face mai mult rău decât bine ROI. Pentru a vă optimiza campaniile, trebuie să vă restrângeți atenția. Iată cinci domenii in care trebuie făcut acest lucru:

 

Îmbunătățirea cuvintelor cheie, îmbunătățiri pentru mobil, îmbunătățirea locației, preluarea filei „oportunități” și încorporarea Google Analytics. Acestea sunt cele cinci umbrele generale care vor conține sfaturile noastre de optimizare.

AdWords vă permite să profitați de avantajele publicității online: afișați anunțurile către persoanele potrivite, la locul potrivit și la momentul potrivit. AdWords oferă câteva avantaje, dar aici sunt principalele:

 

1. Targetarea mai buna a anunțurilor

 

Direcționarea vă oferă posibilitatea de a afișa anunțurile dvs. pentru a ajunge la persoane interese specifice – și anume, persoanele care sunt interesate de produsele dvs. și servicii – și sa le aratati anunțuri relevante.

 

AdWords oferă diferite modalități de direcționare, pe care le vom examina mai detaliat mai târziu. Deocamdată, uită-te la alegerile pe care le ai cu anunțurile online care va pot face campaniile de marketing și mai targetate:

 

• Cuvinte cheie: cuvinte sau expresii relevante pentru produsele și serviciile dvs.,

care sunt utilizate pentru a afișa anunțurile dvs. atunci când clienții le caută

termeni sau vizitați site-uri web relevante.

 

Locația anunțului: afișați anunțurile pe motoarele de căutare, site-uri comerciale sau site-uri personale.

 

• Vârsta, locația și limba: alegeți vârsta, locația geografică și limba clienților dvs.

 

• Zile, ore și frecvență: afișați anunțurile în anumite ore sau zile din săptămână și determinați cât de des apar anunțurile.

 

• Dispozitive: Anunțurile dvs. pot apărea pe toate tipurile de dispozitive și puteți regla bine pe ce dispozitive apar afișările și când.

DATE DE CONTACT

Nume: flavius noja
Functie: specialist marketing
Email: info@star-marketing.ro
Telefon: 0741216736
Website: www.star-marketing.ro

Alte Articole de 681 :

Ghid Google Adwords Romania pentru 2020

A profita la maxim de Google AdWords înseamnă că trebuie să fim constant la curent cu strategiile optimizării campaniei. În fiecare an, companiile toarnă mii și