Fie ca detii un magazin cu produse diverse sau activezi pe piata serviciilor de orice tip, pentru a aduce un suflu nou afacerii tale este necesar sa cauti in permanenta noi clienti. Se vorbeste foarte mult despre campaniile de marketing realizate prin intermediul spatiului virtual, cu rezultate satisfacatoare, indiferent de specificul activitatii!
Cu toate acestea, piata de desfacere nu se rezuma doar la persoanele care petrec zilnic ore in sir pe retelele de socializare! Persoanele varstnice, dar si cele cu un program extrem de incarcat la locul de munca, nu fac parte din acea categorie a generatiei care profita de avantajele tehnologiei moderne pentru a-si achizitiona o haina noua sau pentru a beneficia de un servciu de maxim interes.
Specialistii au ajuns la concluzia ca, in astfel de situatii, o eficienta sporita o au materialele publicitare. Cu alte cuvinte, cu ajutorul unui set de pliante ieftine, promotiile companiei tale ajung sa fie cunoscute de catre persoanele care vor sa profite de sezonul reducerilor pentru a face noi achizitii.
Pliante ieftine: modalitate eficienta de promovare
Pliantele sunt considerate printre cele mai ieftine modalitati de promovare a unei afaceri aflate la inceput de drum si nu numai. Alaturi de fluturasi si brosuri, ele atrag atentia publicului tinta asupra domeniului de activitate, dar si asupra facilitatilor pe care unele firme le ofera in anumite perioade ale anului.
Astfel de materiale cu scop informativ pot fi realizate, cu costuri minime, acasa, folosind programul Microsoft Word si un program de desenare sau grafica. Microsoft Word reprezinta o optiune aflata la indemana tuturor celor care detin cunostinte de baza de utilizare a calculatorului.
Cu ajutorul meniului “FILE”, optiunea “NEW”, programul ofera o serie de template-uri, cel mai cunoscut fiind “Brochures and booklets”! Optiunea este extrem de prietenoasa cu utilizatorul, oferindu-i alternative multiple in functie de stilul de impaturire si formatul dorit.
Folosind optiunea “Insert Picture”, se poate crea usor propriul pliant ieftin! Este de ajuns doar sa se inlocuiasca pozele deja existente si modelul de text al template-ului ales cu textul aferent produsului, serviciului sau evenimentului ce se doreste prezentat.
Pliante ieftine direct de la profesionisti
O varianta mai sigura pentru a realiza o serie de pliante ieftine care sa capteze rapid atentia o reprezinta apelarea la recomandarile profesionistilor in arta tipografica. O tipografie care se respecta detine masini de tiparit de ultima generatie. In plus, tehnologiile intrebuintate permit acestor specialisti sa reduca costurile de productie in cazul imprimarii unor tiraje mari de flyere sau pliante.
Se pot alege cu usurinta intre modelele clasice sau cele atipice de pliante, in functie de specificul si amplitudinea campaniei promotionale! Pliantele sunt preferate fluturasilor publicitari atunci cand se doreste o transmitere mai detaliata a informatiilor legate de reducerile la produse, servicii, cat si despre companie. In plus, materialele se pot impaturi si plia, capatand mai multe forme originale, precum scrisoare, “fereastra” sau “carticica”! Indiferent de optiunea aleasa, fiecare dintre aceste modele se bucura de o popularitate crescuta in randul publicului tinta, in principal datorita aspectului care atrage privirea inca din primele secunde.
Tipografia E-flyere ofera tiraje mari de pliante ieftine de pana la 100000 de bucati la preturi care pornesc de la 3700 de lei si ajung pana la 8700 de lei, in functie de model si tipurile de finisaje pentru care clientul opteaza.
In concluzie, indiferent ca apelezi la specialisti sau alegi sa iti creezi singur propriul tau model de pliante ieftine, pentru a avea un succes rasunator pe piata in care activezi, trebuie sa respecti cateva reguli:
- Mesajul transmis sa fie concis, fara fraze lungi, intortocheate;
- Grafica si imaginile nu trebuie sa distraga atentia de la text, ci sa fie sugestive pentru textul ales;
- Nu cadeti in plasa asa-zisilor “profesionisti” ai tiparului offset si fiti atenti la calitatea
materialelor si la tehnologia pe care acestia o intrebuinteaza;
- Nu puneti imagini sau text pe diagonala si rezervati spatiu suficient elementelor grafice si
mesajelui care se doreste sa ajunga la “urechile” viitorilor beneficiari ai serviciilor sau produselor dvs!