Pozițiile alăptării

Este posibil să fie nevoie să încercați câteva poziții de alăptare înainte de a găsi un favorit care funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră și pentru copilul dvs. Consultați galeria de poze pentru inspirație.

 

Nu există un mod corect sau greșit de a ține și hrăni copilul și fiecare mămică și copil va găsi propria lor poziție preferată pentru a se alimenta. Ceea ce este important este să vă simțiți amândoi confortabil.

 

Indiferent de poziția alăptării pe care o alegeți, nu uitați:

  • Adună tot ce ai nevoie, cum ar fi o băutură, gustări, telefonul mobil, telecomanda TV, carte sau revistă, înainte de a începe. Posibil sa nu mai puteți să vă ridicați un timp!
  • Asigurați-vă că vă simțiți relaxată și confortabilă. Folosiți perne sau prosoape rulate pentru a vă sprijini spatele sau brațele, dacă aveți nevoie.
  • Asigurați-vă că copilul dvs. stă confortabil. Indiferent de poziția în care te-ai afla, copilul tău trebuie să fie stabil și susținut, în timp ce capul, gâtul și coloana vertebrală nu trebuie răsucite.

Poziții de alaptare

Poziția Întinsă

Poziția de alăptare întinsă, cunoscută și sub denumirea de alăptare biologică, este adesea prima încercare a mămicilor. Dacă bebelușul tău este așezat pe piept sau burtă de îndată ce a fost născut, totul va fi bine, instinctiv își va îndrepta drumul către unul dintre sâni și va încerca să se hrănească – aceasta este cunoscută sub numele de „crawlul de sân”. Contactul piele-pe-piele ajută la stimularea instinctelor sale de hrănire, în timp ce gravitația îl ajută să se fixeze bine și să-l mențină în loc.

 

Poziția Leagăn de susținere

Aceasta este poziția clasică pe care cei mai mulți dintre noi o facem când ne gândim la alăptare. Această poziție implică să stai în poziție verticală, cu copilul poziționat gâtul așezat de-a lungul antebrațului și corpul său paralel cu stomacul. Deși este o poziție foarte populară, nu este întotdeauna ușor cu un nou-născut, deoarece nu oferă copilului tău un sprijin la fel de mult ca ale poziții. Dacă utilizați o pernă pentru alăptare, asigurați-vă că nu va ridica copilul prea sus – sânii trebuie să rămână la înălțimea lor naturală de odihnă, pentru a evita sfârcurile dureroase.

 

Poziția minge de Rugby

În această poziție (cunoscută și sub braț), stai cu copilul sprijinit pe antebraț. Picioarele sale vor fi spre spătarul scaunului, sau orice ai în spate. Aceasta este o altă poziție utilă de asistență timpurie, deoarece sprijină bine copilul tău, oferind în același timp mult control și o vedere bună a feței sale. Faptul că este legat de corpul tău va ajuta copilul să se simtă în siguranță. Mamei care au avut o secțiune c, gemeni sau un copil prematur, împreună cu cei care au sânii mai mari, ar putea să le placă și această poziție.

 

Poziția laterală culcat

Ideală pentru hrănire relaxată și alăptare la pat sau pe canapea, Poziția laterala-culcată poate fi, de asemenea, mai confortabilă decât cea șezută. Tu și bebelușul dvs. trebuie să vă întindeți pe pat unul lângă celălalt, burtică lângă burtă.

 

O Mămică despre poziția de alăptare folosită:

„Când copilul meu avea 8 luni, am folosit adesea poziția verticală, pentru că era confortabilă pentru amândoi și puteam să-i simt totuși corpul aproape de al meu”, spune Peggy, mama din Elveția. „Este, de asemenea, discret când îl hrăneam în public.”

DATE DE CONTACT

Nume: Alizera
Email: contact@alizera.ro
Website: https://www.alizera.ro
Cuvinte cheie: alăptare

Alte Articole de 813 :

Pozițiile alăptării

Pozițiile alăptării Este posibil să fie nevoie să încercați câteva poziții de alăptare înainte de a găsi un favorit care funcționează cel mai bine