Atunci cand incepeti o afacere de curatenie, sau orice alta afacere, este important sa luati in considerare domeniul in care va infiintati compania.
In calitate de furnizor de servicii, care se deplaseaza in casele si afacerile clientilor, trebuie sa puteti demonstra doua lucruri importante:
1) ca deserviti zona in care trebuie sa se faca treaba
2) ca sunteti de incredere, cinstit si capabil sa faceti treaba.
Materialele de marketing ale afacerii dvs. (carti de vizita, pliante, liste de verificare a curateniei si materiale pentru site-ul web) trebuie sa respecte ambele aspecte.
Pentru a demonstra ca deserviti zona in care se afla locul de munca, trebuie sa precizati unde va aflati. Adresa afacerii dvs. poate parea putin importanta daca aveti o zona de deservire de 80 km. Cu toate acestea, este posibil ca un potential client sa nu poata determina zona dumneavoastra daca nu stie unde se afla centrul acestei zone. Daca spuneti, de exemplu, ca afacerea dumneavoastra se afla in Bucuresti, nu inseamna ca nu indicati ce parte a orasului Bucuresti deserviti – si nici nu indica clientului ca ii deserviti locuinta din zona Parcului herastrau, Piata Charles-de-Gaulle sau din orice alta parte a orasului si a suburbiilor. Este prea vag.
Cum va puteti indica adresa fara sa compromiteti siguranta casei sau a familiei dumneavoastra? Raspunsul sincer la aceasta intrebare este greu de precizat din mai multe motive. Indiferent daca aveti un birou la domiciliu sau un birou de afaceri, siguranta este intotdeauna o preocupare. Acest lucru este valabil atat pentru afacerile mici, cat si pentru corporatiile mari. Daca nu puteti trece peste acest fapt si sa indicati adresa biroului dvs. de acasa, atunci urmatoarea cea mai buna optiune este sa obtineti o casuta postala situata chiar in centrul locului unde intentionati sa va desfasurati activitatea: zona dvs. de servicii. Acest lucru va va oferi cel putin avantajul de a utiliza codul postal in sine – deoarece codul postal este un mijloc ideal de delimitare a zonelor de servicii. Casutele postale nu sunt atat de scumpe si servesc, de asemenea, ca modalitate de a separa corespondenta de afaceri de cea privata. Este o investitie care va aduce recompense mai mari.
In cele din urma, listarea adresei dvs. promoveaza, de asemenea, un sentiment de incredere si onestitate fata de potentialii clienti. De prea multe ori, oamenii sunt pacaliti de intreprinderi care pretind ca ofera servicii x. Consumatorii din ziua de azi sunt mai inteligenti si cauta acum elemente de identificare de baza pentru a verifica furnizorii potentiali (vezi, de exemplu, cresterea importantei recenziilor). Listarea informatiilor dumneavoastra va separa de escroci. Va deschide o portita de incredere in fata clientilor dumneavoastra.
Asadar, atunci cand mergeti sa creati o lista intr-un director sau sa va adaugati informatiile de contact pe site-ul dvs. web, faceti un pas mare si adaugati adresa dvs., e-mailul si alti identificatori. Acest lucru creeaza incredere fata de clientii dumneavoastra, ofera un punct central pentru raza de acoperire a serviciilor dumneavoastra si va ajuta sa va separati de companiile false care incearca sa insele consumatorii. Este ceea ce va stabileste ca afacere.