conturi in euro

Whatsapp anunță noi funcții pentru versiunea sa business

La începutul anului, Whatsapp a anunțat lansarea versiunii sale business, Whatsapp Business .

Acum, la opt luni mai târziu, compania dă semne că demersul merge bine și tinde doar să crească: pe 1 august au anunțat crearea unui API care urmărește să faciliteze includerea aplicației printre canalele oficiale de comunicare ale companiilor.

API, pentru cei care nu sunt în zona tehnologiei, provine de la acronimul englez Application Programming Interface, care nu este altceva decât un tip de „punte” care facilitează transmiterea datelor între sisteme și, în consecință, între companii.

Axat pe companiile mijlocii și mari, API-ul WhatsApp Business va permite:

Acces ușor la informațiile tranzacționale, cum ar fi cărțile de îmbarcare, urmărirea comenzilor online și confirmarea tranzacției.
Utilizarea Whatsapp ca canal de servicii comerciale. Ca și în cazul Facebook Messenger, companiile vor putea adăuga un buton care duce utilizatorii direct la o fereastră de conversație cu informații preprogramate.
Până atunci, companiile trebuiau să creeze un link cu ajutorul acestui tutorial pe blog WhatsApp pentru a facilita acest dialog și nu puteau transmite automat datele tranzacționale.

Cu API-ul, dezvăluirea numărului de Whatsapp al afacerii va fi mai ușoară și poate fi inclusă direct în reclamele Facebook.

În ciuda noutății, compania clarifică faptul că accentul este și va fi întotdeauna pe o experiență bună pentru utilizator. Din aceasta cauza, clientul este cel care trebuie sa initieze dialogul si, ori de cate ori doreste, poate bloca firmele pe care le considera incomode.

Companiile interesate să folosească API-ul Whatsapp Business ar trebui să aplice prin intermediul acestui formular Facebook .

Totuși, este important să ne amintim că utilizarea acestei funcționalități poate avea costuri. Potrivit Whatsapp, companiile nu ar trebui să trimită mesaje promoționale și vor avea la dispoziție doar 24 de ore pentru a răspunde la mesajele clienților fără a plăti nimic pentru asta.

O altă noutate este că Facebook va lega acum reclamele de la companiile care sunt pe WhatsApp. Această noutate permite companiilor să cumpere reclame pentru a direcționa publicul țintă al companiei către un chat direct WhatsApp.

Spuneți-ne în comentarii ce părere aveți despre noile funcții ale instrumentului!

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte articole de Sorin CreativDesign:

Inbound Marketing este un concept de marketing axat pe atragerea, convertirea și încântarea clienților
A ajunge în topul Google nu este ușor, nu-i așa?Cu cât producătorii de conținut stăpânesc mai mulți tehnici SEO, cu atât mai mult motoarele de căutare trebuie să-și perfecționeze algoritmii pentru a găsi cea mai bună pagină pentru fiecare cuvânt cheie.
Oricine lucrează cu marketingul digital este obișnuit cu schimbările și știe că nimic nu este pus în piatră.Chiar și puternicul Google, care transformă și mișcă mințile profesioniștilor din domeniu cu modificările de algoritm, nu este imun la acest lucru.
Într-un anunț oficial, Instagram a lansat o nouă funcție. Acum, rețeaua socială va afișa când utilizatorul este activ pe platformă.
Când vine vorba de alegerea unei agenții de web design, există mai mulți factori de care trebuie să luați în considerare pentru a vă asigura că iei cea mai bună decizie pentru afacerea ta.