Pentru a promova beneficiul oferit de cafea înt-o ţară mare consumatoare de ceai, cum este China, o ceaşcă de adrenalină este mai mult decât necesară.
Atunci când uşile se deschid, oamenii rămân şocaţi să observe că liftul nu are podea.
Aceştia se trezesc la fel de brusc ca şi cum ar fi băut o ceaşcă de cafea.
Va plac biscuitii OREO?
Binecunoscutul scenariu al biscuiţilor Oreo care se savurează înmuiaţi în lapte a fost pus în scenă de către un lift panoramic dintr-un mall. O reclamă ingenioasă care atrage priviri şi zâmbete, demonstrând că Oreo sunt biscuiţii preferaţi ai laptelui.
Iată cum îşi promovează serviciile o firmă de avocatură prin afişarea unei fotografii obişnuite de nuntă pe uşile de lift. Din păcate, de fiecare dată când uşile liftului se deschid, cuplul se desparte. Ajutorul vine instant pentru astfel de cazuri de îndată cum ai intrat în lift. Un semn indică numele firmei de avocatură şi etajul unde găseşti biroul.
O agenţie de publicitate din Elveţia a amplasat pe podeaua lifturilor o imagine cu clădiri în miniatură, cu scopul de a obţine starea de spirit pentru paraşutism oricui care coboară cu liftul.
O reclamă pentru cei cu teama de a-şi pierde părul.
Salvează
Salvează
Salvează