1 din 3 dintre români intenționează să aloce până la 500 RON/lună pentru cumpărături online în această vară – Sondaj GLAMI

Noul sondaj lansat de GLAMI în această primăvară aduce date relevante, colectate la începutul lunii aprilie 2021 de la vizitatorii site-ului www.glami.ro.
Subiectul sondajului au fost cumpărăturile în următoarele câteva luni, când restricțiile sunt de așteptat să se ridice gradual, pe fondul imunizării naționale Covid-19.

Cumpărăturile de vară din România se vor face mai ales online, potrivit participanților la acest sondaj. 87% dintre respondenți au răspuns că vor continua să cumpere online, pentru că au descoperit noi magazine, branduri și toate avantajele cumpărăturilor online, pe tot parcursul pandemiei.
Printre incentivările care vor stimula vânzările online în perioada următoare se numără livrarea rapidă, sigură, la ușă (36%), reducerile substanțiale, relevante pentru nevoie consumatorilor (33%), raportul preț-calitate mai bun din online (31%), livrarea gratuită (24%), dar și posibilitatea de plăti cash la livrare (19%).

70% dintre români au găsit noi branduri online în ultimele 12 luni

Chiar dacă au fost curioși și dispuși să descopere noi branduri – 70% dintre respondenți afirmă că au descoperit și cumpărat branduri noi în intervalul mai 2020 – aprilie 2021, 62% au așteptat în continuare reduceri la mărcile preferate pentru a face o achiziție online.

Calitatea articolelor de îmbrăcăminte și încălțăminte a jucat un rol important în această tendință a consumatorilor, deoarece 57% dintre respondenți au declarat că nu au găsit nicio scădere semnificativă a calității produselor în ultimele 12 luni de cumpărături online, comparativ cu perioada de dinainte de izbucnirea pandemiei coronavirus.

 59% dintre români poartă aceeași măsură la haine ca acum 12 luni

Întrebați dacă au schimbat sau nu măsura la haine față de acum 12 luni, mai mult de jumătate dintre participanții la studiu (59%) au spus că poartă aceeași măsură la piese de îmbrăcăminte.

Cu toate acestea, 43% dintre români încă au dificultăți să cumpere blugi, pantaloni și pantaloni scurți online, în funcție de mărimea lor. Alte categorii de produse pe care respondenții le-au clasificat ca fiind mai dificil de cumpărat online sunt pantofii (28%) și lenjeria de corp și costumele de baie (18%).

O altă descoperire interesantă din sondajul www.glami.ro: 1 din 3 români intenționează să aloce până la 500 RON/lună în următoarele luni de vară pentru cumpărături online.

 

Despre proiectul Fashion (Re)search
www.glami.ro se angajează să dezvăluie date și informații convingătoare despre starea sectoarelor de comerț electronic din țările în care operează prin proiectul de analiză pe termen lung Fashion (Re)search.

Toate studiile sunt realizate online, printre vizitatori pe platformele GLAMI care și-au exprimat acordul participării la studii. Concluziile sunt publicate aici: www.fashion-research.ro.
Peste 6.000 de vizitatori GLAMI.ro au participat la sondajul din aprilie 2021.

 _ * _

Pentru mai multe informații și alte solicitări, vă rugăm contactați:

Andreea Paleologu

Brand & PR Specialist

E: andreea@sagmediateam.com

M: +40732 710 894

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Cristian Paleologu:

Noul sondaj lansat de GLAMI în această primăvară aduce date relevante, colectate la începutul lunii aprilie 2021 de la vizitatorii site-ului www.glami.ro.
Designul sofisticat și performanțele tehnologice ale creațiilor Franke au fost recunoscute cu trei premii Red Dot Design 2021 în categoria Product Design.
Intrucat multi utilizatori nu mai pot lucra de la birou sau nu pot participa la evenimente sociale, cumparaturile de moda nu mai sunt prioritati.
În Iulie 2020, Franke Group a anunțat fuziunea diviziilor Faber Hoods & Cooking Systems și Franke Kitchen Systems.
Comparativ cu 2019, căutările vizitatorilor pe GLAMI în ultimele 40 de zile arată creșteri clare în căutările de articole și îmbrăcăminte.