1991. Prima anchetă a lui Sharko, o carte plină de suspans care promite să transporte cititorii într-o călătorie intensă prin labirintul minții umane

În 1991. Prima anchetă a lui Sharko, prequelul seriei de succes Sharko, Franck Thilliez ne introduce în lumea complexă a inspectorului Sharko în anul 1991, în momentul în care acesta este pus în fața unui caz nerezolvat de crime multiple în sudul Parisului. Cu toate eforturile depuse de-a lungul timpului, criminalul este încă în libertate, iar Sharko dedică întreaga sa atenție și energie acestui dosar.

 

Cartea recent apărută la editura Tritonic dezvăluie o atmosferă tensionată și misterioasă, în care protagonistul, Franck Sharko, se confruntă cu o serie de evenimente terifiante și cu propria lui luptă interioară. Autorul reușește să creeze o imagine vividă a scenei crimei, oferind cititorilor o privire detaliată asupra unui puzzle înfricoșător ce trebuie rezolvat.

 

1991. Prima anchetă a lui Sharko este o carte ce va ține cititorii cu sufletul la gură de la prima pagină până la ultima, datorită suspansului bine construit de către Franck Thilliez. Fiecare pagină este plină de surprize și întorsături neașteptate, oferind o experiență de lectură memorabilă.

 

Franck Thilliez este autorul a cincisprezece romane, printre care și La Chambre des morts, adaptat pentru cinema în 2007, pentru care a primit premiul Quais du Polar 2006 și premiul SNCF pentru thriller francez 2007. Toate titlurile sale, lăudate de critici, au fost clasate ca bestsellere, fiind traduse în întreaga lume.

 

Autorul s-a născut în 1973, la Annecy. Timp de zece ani a lucrat ca inginer informatician. Îmbină această pasiune cu gustul pentru thrillere și publică primul său roman Conscience animale (2002); apoi Train d’enfer pour Ange rouge (2003), care e nominalizat la Premiul SNCF pentru polar francez (2004). În 2005, apare La Chambre des morts (Le Passage), rapid ecranizat cu același titlu (2007). Urmează noi romane care au ca personaje principale pe cei doi inspectori, Franck Sharko și Lucie Henebelle, anchetând separat sau împreună. Cele peste 20 de volume publicate de Thilliez au fost premiate (SNCF, Quais du Polar etc.) și sunt traduse în lumea întreagă. Thilliez este și scenarist – primul realizat de el, Obsessions, pentru filmul lui Frédéric Tellier (France 2, 2010), primește Premiul Mireille Lantéri în 2011. În 2021, Franck Thilliez ocupă locul trei în vânzările de carte din Franța cu cele 750.000 exemplare ale romanului 1991.

 

 

***

Povestea Tritonic a început în 1993 când prima editură, Tritonic Media, a fost înființată. Tritonic Books a preluat brandul în 2011 și a dezvoltat colecțiile academice și de ficțiune. Editura este structurată în două mari direcții:

Carte academică (aproximativ 100 de titluri noi pe an) – având colecții precum: Comunicare Media (din 1999), Sociologie, Asistență socială, Antropologie, Istorie, Smart Books (colecția de management și marketing), Istorie, Uniunea Europeană, Instituții și politici publice, Studii de securitate, Științe politice, Administrație publică, Psihologie, Sens (colecția de eseuri). Autorii colecțiilor academice sunt profesori sau cercetători din importante centre universitare ale țării: București, Timișoara, Cluj, Oradea, Iași, Sibiu, Craiova etc. Tritonic publică preponderent autori români, dar și traduceri.

Carte de ficțiune (aproximativ 30 de titluri noi pe an) – structurată în patru mari colecții: Mystery & thriller, SF & Fantasy, Cașmir (romane de dragoste) și LIT (colecția de literatură).

Distribuția carților se realizează prin propria librărie virtuală, și prin contracte de difuzare cu cei mai importanți jucători de pe piață: Libris.ro, Elefant.ro, Librarium (Cartepedia), Cărturești, dar și cu librării independente: Librăria Eminescu din București, Esotera din Timișoara, Prăvălia cu cărți din Constanța, Corina din Arad, etc.

Tritonic online:

Website: https://www.tritonic.ro/

Facebook: https://www.facebook.com/EdituraTritonic

Instagram: https://www.instagram.com/tritonicbooks/?hl=en

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Stilul impecabil al acestei figuri emblematice în modă se va îmbina cu ADN-ul TOMMY HILFIGER printr-o colaborare pe termen lung care include storytelling, campanii de brand și proiecte pe anumite colecții.
În inima Transilvaniei, la Cluj-Napoca, între 28 și 30 martie 2024, are loc ”The Woman Leadership Conference”, cea mai mare conferință de leadership feminin din România, ajunsă la cea de-a 12-a ediție.
Pentru realizarea pieselor care fac parte din EP, artista a colaborat cu grupul vocal din Republica Moldova „Țărăncuța Durlești”.
Dragobetele, sărbătoarea românească a iubirii este celebrată în toate colțurile țării, în fiecare an pe data de 24 februarie.
Calvin Klein îl anunță pe Jung Kook, brand ambassador global Calvin Klein Jeans în cel mai recent capitol al campaniei Primăvară 2024.