conturi in euro

5 metrici care influenteaza strategia de optimizare SEO

Daca obiectivele tale sunt de a creste traficul site-ului pecare il detii si sa masori rezultatele campaniei de optimizare SEO, unul dintre cele mai bune moduri de a face acest lucru este de a implementa metrici de performanta SEO.

Exista numeroase optiuni care te pot ajuta sa iti imbunatatesti campania SEO si sa castigi pozitii mai bune in clasamentele motoarelor de cautare:

1. Ratele de trafic organic

In prezent, motoarele de cautare se concentreaza mai putin pe cautarea platita si mai mult pe cea organica. Prin urmare, masurarea traficului organic este una dintre cele mai bune cai de a vedea daca strategia de marketing online este eficienta. Avand in vedere ca obiectivul principal al multor specialisti SEO este obtinerea unui trafic cat mai mare si mai targetat, schimbarile bruste din ratele de trafic organic poate indica puncte forte sau slabe in strategia de optimizare SEO.

2. Traficul de recomandare

Traficul de recomandare constituie acel segment de trafic ce ajunge pe site-ul tau prin intermediul altei surse, cum ar fi prin intermediul unui link de pe un alt domeniu. Google Analytics recunoaste instant unde s-a aflat traficul chiar inainte de a ajunge pe site-ul tau si afiseaza numele domeniilor in rapoarte. Google este responsabil pentru majoritatea traficului de cautare, asa ca masurarea lui este esentiala pentru a-ti da seama de eficienta campaniei de optimizare SEO. In cazul in care, din diferite motive, recomandarile pe care le primesti de la motoarele de cautare cad brusc, va trebui sa intelegi ce contributie are fiecare motor de cautare si sa identifici ce poti face tu pentru a le mari.

3. Pozitionarea cuvintelor cheie

Pozitiile unui site pe cuvintele cheie relevante sunt extrem de importante, asa ca locul lor in clasament ar trebui sa fie monitorizat cu atentie. Astfel, vei fi mai bine echipat pentru a identifica problemele din campania de optimizare SEO si pentru a le remedia inainte de a ajunge la un punct de criza.

4. Autoritatea

Autoritate unui site este stabilita prin backlink-uri de calitate. Prin urmare, monitorizarea lor te poate ajuta sa-ti dai seama cat de bine functioneaza strategia SEO. In cazul in care ai probleme in acest sector, trebuie sa-ti creezi backlinkuri puternice prin continut de calitate, pe site-uri cu autoritate mare.

5. Timpul petrecut de utilizator pe pagina

Poti sa pui in aplicare cele mai bune strategii de optimizare SEO din lume, daca utilizatorilor nu le plac site-ul tau. De aceea, este bine sa masori timpul petrecut de oameni pe paginile site-ului. Daca acesta este foarte mic, ia in considerare imbunatatirea continutului pentru a-l face mai relevant si mai interesant. In cazul in care userii petrec mult timp, monitoriza scaderile bruste, care pot indica puncte slabe in campania SEO.

Doar atunci cand monitorizezi constant cei mai importanti metrici din campania de optimizare SEO iti poti da seama la timp ce este de facut pentru a imbunatati performantele site-ului tau. Deoarece acest domeniu este foarte dinamic si variat, masurarea acestor valori iti va permite sa identifici si sa rezolvi problemele de optimizare SEO inainte ca ele sa provoace daune de lunga durata site-ului tau.

Pentru a afla mai multe despre cele mai bune practici de optimizare SEO, ia legatura cu un reprezentant iAgency chiar astazi! Avem o experienta de peste 10 ani in domeniu si putem transforma orice business online intr-un brand puternic si profitabil.

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de eCom:

Alexandru Olea, un nume relativ necunoscut până acum câțiva ani, a reușit să devină unul dintre jucătorii de top în industria jocurilor de noroc din România. Deși pare o poveste...
Cel mai important eveniment de navigație cu veliere pe o suprafață închisă de apă din Europa, Bol d’Or, a inclus în acest an o echipă participantă care a beneficiat de...
București, Iunie 2024 – Vara este în toi, temperaturile cresc, iar magazinul Studio Casa te invită să te bucuri de acest sezon la maximum cu campania promoțională „COOL SUMMER”! Descoperă...
Retailerul online GourmetGIFT.ro, unul dintre cei mai importanți furnizori de cadouri corporate, continuă în anul 2024 să susțină activ protejarea mediului înconjurător, alături de clienții săi din mediul de afaceri....
În contextul împlinirii a 15 ani de creștere pe segmentele de vânzări coșuri cadou gourmet și băuturi online, GourmetGIFT România a dat startul unei noi etape de dezvoltare, cu planuri...