Agentia de Print se aliniaza tendintelor in print din 2019

PwC a chestionat anual, incepand cu 2010, mii de consumatori din intreaga lume pentru a le urmari comportamentul. Rezultatele cercetarii au demonstrat faptul ca increderea si optimismul unui client fata de un produs sau fata de servicii este in crestere atunci cand strategiile de marketing integrate sunt eficient implementate. Astfel, disponibilitatea cumparatorului pentru achizitii este mai mare, acesta investind mai mult in brand-urile in care are incredere.

In procesul de construire a increderii, consumatorul isi doreste ca, prin intermediul materialelor tiparite, sa fie conectat cu brandul. Fie ca este vorba despre packaging, despre conceperea cataloagelor de prezentare sau despre un cadou personalizat de Sarbatori, fiecare print aduce brandul mai aproape de client si ii ofera o experienta senzoriala personalizata.

In ultimul an am observat o tendinta din ce in ce mai pronuntata a companiilor de a se concentra pe segmente mici de clienti pentru a afla care le sunt asteptarile. Brandurile internationale au recunoscut dorinaa consumatorului de conectare individuala si raspund acestei nevoi prin materiale tiparite pe hartie premium, prin brosuri si cataloage personalizate sau prin cadouri deosebite ambalate creativ. Vom continua, si in 2019, alinierea la cele mai importante trenduri din domeniu, in efortul de a fi cat mai aproape de clientii nostri si a le oferi cele mai potrivite tendinte in materie de print, mentioneaza Calin Pascu, General Manager Agentia de Print.

De peste 5 ani, Agentia de Print – prima companie romaneasca de print management – a realizat proiecte complexe de print pentru companii de referinta din tara, din domenii precum: banking, FMCG, IT etc. Din portofoliul companiei fac parte: Garanti Bank, Profi, Cinema City, Cramele Recas, Sky Group, DB Group, Annabella, Lifecare, Mega Image, Azur, StanleyBet, CCC, Iqbox si multi altii.

DATE DE CONTACT

Nume: Mihaela Cocîrță
Email: mihaela.cocirta@nomade.ro
Cuvinte cheie: print, consumatori, materiale tiparite, experientele consumatorilor

Alte Comunicate de presa de 234 :