conturi in euro

Agenția Spoon își dezvoltă serviciile de analiză de date si performance media

Prin noul rol pe care Anca Ciuluvică îl va juca în echipa Spoon și anume acela de a dezvolta servicii și instrumente noi care să rezolve nevoile pe care clienții le resimt în relație cu dinamica mediului digital.

 

„For a smarter tomorow” este conceptul pe care Anca îl propune echipei Spoon și, împreună cu Claudia Chirilescu, fac un refresh al filozofiei Spoon, care s-a diferențiat întotdeauna prin dedicarea pe care au oferit-o clienților și nevoilor acestora.

 

„Simțim că în ultimii ani clienții sunt copleșiți de rapiditatea cu care se schimbă mediul de business, prioritățile consumatorilor și impactul pe care toate acestea le au în relația client-brand. Mediul digital devine din ce în ce mai complex, funnelul de conversie devine mai sofisticat și clienții au nevoie de specialiști care să dedice timp analizei datelor și să le recomande cele mai bune soluții” spune Claudia Chirilescu.

 

Echipa Spoon s-a remarcat mereu prin flexibilitate la nevoile clienților și adaptabilitate la trenduri. Aceste două atribute, completate cu expertiza de agenție de media de 20 de ani, dintre care ultimii 10 ani cu focus pe mediul digital, recomandă Spoon ca un partener care pune accent pe date insight, trenduri și empatie față de client.

 

Anca Ciuluvică este parte din echipa Spoon de 4 ani si a fost întotdeauna interesată de dinamica mediului digital, pe care l-a abordat cu curiozitate și profunzime.

 

„Nu îmi doresc să construim la Spoon o structură piramidală, rolul meu este acela de a mă implica în viitorul Spoon, să ne reinventăm permanent și să testăm instrumente noi de optimizare a investițiilor media, să clădim parteneriate transparente cu clienții noștri și să fim alături de ei în acest proces de construire a comunicării cu consumatorul de zi cu zi”, spune Anca Ciuluvică.

 

„Ne place când clienții se raportează la noi ca la colegii lor, ca la niște membri ai echipei care au o specializare diferită. Noi suntem experții în tool-uri, stăm „cu nasul” în date, urmărim trenduri. Și împărtășim cu ei ceea ce aflăm și ceea ce contează. În această perioadă, datorită diversificării mediului digital, multitudinii de instrumente de analiză, aglomerării mesajelor publicitare și schimbării algoritmilor este complicat pentru multe organizații să își dedice timp înțelegerii și aprofundării acestor aspecte.

 

Pare că totul se mișcă cu o viteza amețitoare și ai sentimentul că nu poți să ții pasul cu aceste schimbări. Până când iei în considerare o propunere, îți obții aprobările bugetare și o implementezi, există riscul să prinzi coada unui trend de comportament. Noi la Spoon înțelegem presiunile clienților și venim cu răspunsurile referitoare la cele mai eficiente strategii digitale, adaptate fiecărui buget și moment din viața unui brand”,  a declarat Claudia Chirilescu, Owner Spoon.

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Calvin Klein dezvăluie campania de Primăvară 2025 cu actrița Lily Collins, în debutul său pentru brand.
Dezvăluind o evoluție rafinată a colecției de haine de damă „Tommy Hilfiger”, colecția capsulă îmbină flerul de „It-Girl” al Sofiei Richie Grainge, cu stilul american clasic al brandului pentru o abordare nouă a luxului discret.
Tommy Hilfiger anunță că ambasadoarea brandului și cea mai nouă colaboratoare, Sofia Richie Grainge, a fost văzută în Los Angeles, îmbrăcată în colecția capsulă Sofia for Tommy.
Calvin Klein anunță că actrița Monica Barbaro a fost îmbrăcată în colecția de toamnă 2025 Calvin Klein pentru cea de-a 18-a aniversare a nominalizaților la Premiile Oscar - Women in Film. Evenimentul a avut loc în Los Angeles, California.
Romanian Innovation Cluster (RIC), prin Departamentul de AI, lansează un amplu studiu național privind nivelul de digitalizare al companiilor din România.