Angeline Cake Boutique dublează comenzile de torturi destinate aniversărilor copiilor cu dizabilități

În lunile noiembrie și decembrie, orice comandă de tort efectuată online și dedicată acestor copii speciali va fi dublată în cantitate de Angeline Cake Boutique și livrată petrecerilor de aniversare Atipic Party organizate de Asociația și Școala CONIL. Aceste evenimente au o frecvență lunară, fiecare fiind dedicat sărbătoririi a aproximativ 10 copii cu autism, sindrom Down sau retard.

Pentru a direcționa tortul către această acțiune caritabilă plină de bucurie este necesar ca achiziția online să fie realizată utilizând codul Conil2023. Ulterior, în momentul pregătirii comenzii, echipa Angeline Cake Boutique va adăuga în colet încă un produs, identic cu cel plătit de client, pentru a îndulci cât mai temeinic cele aproximativ 100 de inimi pline de culoare aflate în grija Asociației CONIL.

„Ne-a impresionat felul în care Asociația CONIL are grijă nu numai de integrarea acestor copii, prin terapie și activități potrivite pentru dezvoltarea lor, dar se preocupă și de starea lor sufletească și emoțională, organizându-le niște super petreceri de zile de naștere cu animatori, confetti, cadouri! Cum să nu contribuim și noi cu ce știm să facem cel mai bine, adică prăjituri?! Astfel, pe lângă atenția și serviciile de calitate pe care le primesc din partea CONIL, ne-am dorit ca acești copii să se bucure și de atenția și grija noastre, prin torturile de calitate cu care Angeline Cake Boutique se identifică deja”, spune Andreea Simion, CEO & Sweet Experience Facilitator al brandului de cofetărie artizanală.

Campania „Pay It Forward” organizată de Angeline Cake Boutique pentru Asociația CONIL durează până la sfârșitul lunii decembrie și acoperă întreaga gamă de torturi a producătorului de deserturi. Prăjiturile Angeline Cake Boutique sunt produse artizanale cu arome inspirate din toate colțurile lumii, preparate cu ingrediente 100% naturale, fără premixuri, aditivi sau pastă de zahăr.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Stilul impecabil al acestei figuri emblematice în modă se va îmbina cu ADN-ul TOMMY HILFIGER printr-o colaborare pe termen lung care include storytelling, campanii de brand și proiecte pe anumite colecții.
În inima Transilvaniei, la Cluj-Napoca, între 28 și 30 martie 2024, are loc ”The Woman Leadership Conference”, cea mai mare conferință de leadership feminin din România, ajunsă la cea de-a 12-a ediție.
Pentru realizarea pieselor care fac parte din EP, artista a colaborat cu grupul vocal din Republica Moldova „Țărăncuța Durlești”.
Dragobetele, sărbătoarea românească a iubirii este celebrată în toate colțurile țării, în fiecare an pe data de 24 februarie.
Calvin Klein îl anunță pe Jung Kook, brand ambassador global Calvin Klein Jeans în cel mai recent capitol al campaniei Primăvară 2024.