conturi in euro

Arhitectul de brand din spatele proiectelor de succes cu Chefi renumiți în România: Isabella Brănișteanu

Colaborarea sa cu Cooking by HEINNER a dat naștere unor lansări de succes, fiecare proiect fiind o poveste de inovație și creativitate.

Povestea a început în 2018, odată cu lansarea gamei de produse sub semnătura lui Chef Sorin Bontea. Colecția „Taste of Home” s-a remarcat prin calitatea materialelor folosite și designul inovator, incluzând 22 de articole de gătit premium.

În 2019, Isabella a continuat cu gama „Poftă de Dulce”, dezvoltată împreună cu Pastry Chef Simona Pope, vicecampioană mondială la Cupa Mondială de Gastronomie. Această linie a cuprins 25 de articole esențiale pentru cofetărie și patiserie, de la platouri și tăvi, la ustensile inovatoare.

Anul acesta, Isabella a orchestrat colaborarea dintre Cooking by HEINNER și Chef Nicolai Tand pentru a lansa colecția „Origini”. Această gamă îmbină tradiția cu inovația, reflectând preferințele și indicațiile chefului, și oferă produse de calitate semiprofesională accesibile tuturor.

„Este o adevărată bucurie să vezi cum se conturează game de produse care respectă viziunea chefilor și aduc calitate semiprofesională în bucătăriile tuturor”, afirmă Isabella Branișteanu. „ Cei de la Cooking by HEINNER sunt absolut geniali pe partea de produs, iar expertiza lor este de necontestat. Eu am avut privilegiul de a crea povestea, identitatea gamelor și campaniile de publicitate care să aducă aceste produse în atenția publicului.”

Fiecare proiect a fost dezvoltat de la idee la implementare pe baza strategiei sale, iar echipa Thinkegic a fost esențială în transformarea acestor viziuni în realitate. Cu o abordare plină de umor și emoție, Isabella a reușit să creeze campanii care nu doar îndeplinesc așteptările, ci le și depășesc.

Privind spre viitor, Isabella are multe alte idei și proiecte în pregătire, gata să fie aduse la viață. Ea așteaptă cu nerăbdare să continue această călătorie și să aducă noi inovații pe piață.

 

Despre Thinkegic

Fondată în 2019, Thinkegic a apărut ca o convergență dinamică între consultanța de marketing si construirea de branduri. Scopul Thinkegic este de a face legătura între conceptele abstracte din sălile de ședințe și experiențele captivante din lumea reală.

Expertiza noastră principală constă în organizarea, resetarea și crearea de branduri care rezonează cultural și sunt ancorate în realitate. Nu ne temem să ne suflecăm mânecile și să transformăm prezentările excepționale în experiențe reale și tangibile care generează rezultate remarcabile.

 

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Starurile divertismentului thailandez devin ambasadori de brand Tommy Hilfiger, marcând începutul unui nou capitol în impactul global asupra modei și culturii.
Lotus Cosmetics, un brand românesc cu peste 25 de ani de tradiție în crearea de produse naturale și sustenabile, aduce o nouă dimensiune în îngrijirea pielii prin lansarea gamei Natural Botulinic.
Până la startul festivalului UNTOLD, consumatorii se pot bucura de berile premium produse și distribuite de producătorul de bere atât la Massif, cât și la Neversea.
Tommy Hilfiger anunță că Lewis Hamilton, pilotul de Formula 1™, a purtat TOMMY HILFIGER la weekendul Abu Dhabi Grand Prix, desfășurat între 6 și 8 decembrie 2024, în Emiratele Arabe Unite.
Când vine vorba despre îngrijirea hainelor, fiecare detaliu contează.