Aventura gustului e aici. NOODLZ s-a lansat

Restaurantul NOODLZ se evidențiează printr-un design aparte, cu accente de portocaliu și turcoaz, iar noua locație îți fură privirea imediat și te câștigă după ce guști din preparatele pline de savoare, împrumutând din gustul autentic asiatic, cu influențe din bucătăria japoneză.

La evenimentul de lansare de vineri, găzduit de Diana Munteanu, au luat parte jurnaliști, vedete printre care Adina Halas și Maria Andrei, dar și influenceri precum Lorena Vișan, Flavia Barbu & Mihai Mercea.

Aceștia și-au invitat comunitatea să participle alături de ei la lansarea noului restaurant NOODLZ și să își creeze propria aventură culinară.

”Ne bucurăm nespus că am avut alături de noi atât de mulți prieteni. Conceptul de NOODLZ a luat naștere din dragoste pentru mâncare, din dorința de a oferi un spectacol culinar și nenumărate aventuri gastronomic gurmanzilor adevărați. Promitem că aventura NOODLZ o să fie din ce în ce mai provocatoare și punem la cale surprize care mai de care mai delicioase” – a spus Diana Cojocăreanu, Manager Marketing NOODLZ.

Conceptul de NOODLZ a luat naștere din dragostea pentru mâncare și din dorința de oferi clientului ocazia de a își creea propriul meniu , #youchooz #wecook. De câte ori nu v-ați dorit să vă pregătiți propria cutie de noodles cu ingredientele iubite?

Acum aveți oportunitatea pentru că NOODLZ este pentru aventurieri, pentru cei care au curaj și care îndrăznesc să construiască cel mai bun mix posibil.

Create your Own NOODLZ

Este o provocare pe care NOODLZ o pune fiecărui foodie care își dorește să construiască propria aventură culinară. De la selectat tipul de noodles, la topping, mixul favorit de legume și la final, sosul preferat – tu vino doar cu inspirația.

Ne vedem în Plaza?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Optical Investment Group (OIG), proprietarul brandurilor Optiblu, Optiplaza și O51, cel mai mare jucător de pe piața de optică medicală din România anunță modificări în structura de top management.
Designerul premiat Richard Quinn aduce viziunea sa iconică mărcii „TOMMY HILFIGER” într-o capsulă uimitoare inspirată de arhetipurile culturale și expresia radicală. Așteptați-vă la inteligență, model dramatic și clasice reimaginate din Ivy League.
Zilele Spitalului Clinic de Urgență Sfântul Pantelimon din București s-au desfășurat în perioada 31 august – 2 septembrie 2022 sub logoul ”De 50 de ani în slujba pacienților noștri”.
Folosit deja de consumatorii din România de peste 10 ani, brandul Vera Verde se reinventează prin produse noi și o abordare diferită
Viitorul aparține digitalului și tehnologiei, iar industria de media locală nu face deloc excepție.