#Backtoschool, stilul TOMMY HILFIGER KIDS perfect pentru creatorii de mâine

Te uiți la el cum se joacă cu prietenii, sau cum aleargă pe bicicletă fără nicio teamă, sau cum creează povești fabuloase pentru jucăriile sale, sau cum se retrage cu drag în colțul preferat din casă ca să răsfoiască o carte sau o revistă? În acele momente simți că te uiți la adultul de mâine care prin faptele sale va face lumea mai frumoasă?

Colecția TOMMY HILFIGER KIDS este dedicată copiilor cărora nu le este frică de culoare, cărora le place să se bucure de tot, inclusiv de începerea școlii.  Noua colecție din această toamnă își găsește inspirația în stilul prep specific Coastei de Vest din S.U.A. cât și în nota fresh redată prin noua monogramă TH – blocuri de culoare, proporții jucăușe și voie bună, un stil care se potrivește copiilor a căror imaginație nu are limite și care nu cunosc plictiseala.

De la preppy și sport până la casual, cu o notă îndrăzneață, orice formă de joacă devine posibilă atât timp cât copilul tău poartă produsele vestimentare potrivite, acele articole cheie pe care le poți combina în diverse outfit-uri super confortabile, precum ar fi jachete puffer sau cele din denim.

O zi pentru copilul tău este extrem de dinamică, într-un ritm foarte alert. Acum este la școală, și în scurt timp se bucură de activitățile after-school. Îți dorești să fie mereu pregătit, să aibă ținute versatile și care îi asigură tot confortul necesar în aventurile sale.

Regăsește moștenirea americană specifică pentru TOMMY HILFIGER KIDS în item-uri precum Parka cu noua monogramă, denimul duo tonal și jachete din lână ușor de spălat.

Descoperă întreaga colecție TOMMY HILFIGER KIDS Toamna 2022 pe tommy.com sau în magazine selectate TOMMY HILFIGER KIDS din România: București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City și Iulius Mall Cluj – Napoca.

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o rețea extinsă de magazine selecționate și pe tommy.com.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

DATE DE CONTACT

Website: https://ro.tommy.com/ro/

Cuvinte cheie:

tommy hilfiger, fashion, moda, haine, colectie, copii

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Optical Investment Group (OIG), proprietarul brandurilor Optiblu, Optiplaza și O51, cel mai mare jucător de pe piața de optică medicală din România anunță modificări în structura de top management.
Designerul premiat Richard Quinn aduce viziunea sa iconică mărcii „TOMMY HILFIGER” într-o capsulă uimitoare inspirată de arhetipurile culturale și expresia radicală. Așteptați-vă la inteligență, model dramatic și clasice reimaginate din Ivy League.
Zilele Spitalului Clinic de Urgență Sfântul Pantelimon din București s-au desfășurat în perioada 31 august – 2 septembrie 2022 sub logoul ”De 50 de ani în slujba pacienților noștri”.
Folosit deja de consumatorii din România de peste 10 ani, brandul Vera Verde se reinventează prin produse noi și o abordare diferită
Viitorul aparține digitalului și tehnologiei, iar industria de media locală nu face deloc excepție.