Bergenbier S.A. are un nou Director Legal & Corporate Affairs. Monica Constantin se alătură echipei de leadership a producătorului de bere

„Îi urez bun venit Monicăi, un profesionist cu peste 15 ani de experiență în departamente juridice din companii multinaționale, o persoană orientată spre rezultate și spre dezvoltarea personală. Mă bucur că ne putem baza pe experiența și pe cunoștințele ei și sunt sigură că va fi un membru de bază în echipa Bergenbier S.A.”, a punctat Alexandra Barroso, Legal & Corporate Affairs Director pentru Europa Centrală și de Est.

Monica Constantin a deținut anterior roluri de leadership în companii multinaționale, atât în FMCG, cât și în industria de retail. Se alătură echipei Bergenbier S.A., unde coordonează activitățile juridice, afaceri corporative, comunicare și sustenabilitate.

„Suntem încântați să o primim pe Monica Constantin în compania noastră și să avem astfel echipa de leadership întregită printr-un profesionist cu vaste cunoștințe în domeniul său. Am încredere că experiența sa va fi extrem de valoroasă în atingerea obiectivelor strategice ale companiei noastre.”, a adăugat Mihai Voicu, Director General Bergenbier S.A.

„Am găsit în Bergenbier S.A. o companie responsabilă, un loc al prieteniei, al colegialității și al sprijinului și totodată o companie în care povestea berii se scrie în fiecare zi. Mă bucur să încep acest nou capitol și să fiu înconjurată de profesioniști ai acestei industrii frumoase și efervescente”, a spus Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director.

Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, cu un portofoliu vast, ce acoperă toate momentele de consum din piață. Producătorul de bere a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 798 de milioane de lei, în creștere cu peste 11% față de anul anterior.

Compania este axată pe reducerea amprentei de carbon, iar în 2022 producătorul a lansat platforma Prietenii știu să fie responsabili, prin care promovează angajamentele pentru mediul înconjurător, oameni și consumul responsabil.

Despre Bergenbier S.A.

Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Bergenbier S.A. acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are din 2023 în portofoliu și variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen.

Despre Molson Coors

De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieții. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling și Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs și multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite și emblematice mărci de bere realizate vreodată. În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru și multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă, care operează prin Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe și este tranzacționată la New York și la bursa canadiană (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei și de a lăsa o amprentă pozitivă asupra angajaților, consumatorilor, comunităților și mediului se reflectă în Our Beer Print și în obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitați molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marin ioana:

Tommy Hilfiger anunță că actorul american Noah Beck, brand ambassador-ul Tommy Family, a purtat o ținută TOMMY HILFIGER la premiera filmului "Sidelined: The QB and Me" din Los Angeles, California, pe 14 noiembrie 2024.
În perioada 19 – 24 Noiembrie ParkLake Shopping Center și asociația Let’s Do It, Romania! lansează o campanie de conștientizare a consumului responsabil de apă.
Din 15 noiembrie, la Dâmbovița Mall din Târgoviște, se deschide magazinul Benvenuti, unde clienții sunt așteptați să se bucure de oferta de Black Friday la cele mai noi colecții de încălțăminte, marochinărie și accesorii.
Într-un peisaj culinar în continuă evoluție, Isabella Branișteanu se remarcă drept un strateg și arhitect de brand de excepție, coordonând proiecte de branding de produs sub semnătura unor chefi de renume în România.
Diabetul zaharat de tip 2 este cea mai comună formă de diabet, afectând milioane de oameni la nivel global.