BIANO, motor de cautare online home & deco, a lansat cautarea folosind fotografii in premieră pentru Romania

In premiera pentru segmentul home & deco online din Romania, BIANO, motorul de cautare lansat de grupul MITON in tara noastra acum 2 ani, a activat cautarea folosind fotografii in versiunile desktop si mobile www.biano.ro. Prin aceasta noua functionalitate, platforma BIANO a generat comenzi pentru parteneri in doar cateva ore de la activarea tool-ului.

 

Echipa de dezvoltatori BIANO a pornit de la premisa ca, atunci cand unui client ii place un produs de mobilier/decoratiuni interioare gasit pe retelele de socializare sau in momentele sale de relaxare, nu poate afla cu usurinta de unde poate sa cumpere acel produs, decat prin cautari intensive.

Insa, cu ajutorul cautarii folosind fotografii, acesta poate face cu usurinta o fotografie sau o captura de ecran si o poate incarca in interfata www.biano.ro. Rezultatul? O lista de produse identice sau similare, astfel incat clientii sa le poata cumpara cu usurinta dintr-un e-shop.

 

Recunoasterea produsului este posibila datorita unui sistem de inteligenta artificiala, dezvoltat in integralitate de echipa BIANO. „Sistemul nostru analizeaza fiecare imagine si este capabil sa potriveasca aceasta imagine cu produse reale din catalogul BIANO. Este similar, sa spunem, unei retele neuronale, cautarea se face aproape simultan prin milioane de fotografii. Spre deosebire de multe companii e-commerce care folosesc cautarea folosind imagini, noi suntem mandri sa spunem ca am dezvoltat sistemul integral cu resursele echipei noastre interne. Asta pentru ca am anticipat ca, datorita acestui an, multe dintre noile caracteristici e-commerce se vor roti in jurul inteligentei artificiale”, explica CEO-ul BIANO Michael Zelinka.

 

Functionalitatea de cautare folosind fotografii este disponibila pe toate pietele unde opereaza BIANO: Romania, Cehia, Slovacia, Brazilia, Olanda. Anul acesta, motorul de cautare isi propune expansiunea pe inca doua piete mondiale.

 

Pentru a sprijini lansarea acestui tool, BIANO a inaugurat o noua versiune a platformei sale web si o campanie de promovare in social media.

 

Rezultate peste asteptari, imediat dupa lansare

 

Cautarea folosind fotografii reprezinta o alta oportunitate pentru utilizatori de a descoperi produsele e-shop-urilor si de a deveni clienti fideli.

 

Pentru a profita din plin de aceasta functionalitate, BIANO recomanda e-shop-urilor sa trimita cat mai multe produse cu poze la rezolutie maxima, prin feed-ul de produse cu care isi listeaza oferta pe BIANO. Produsele devin apoi parte a cautarii folosind fotografii in mod automat atunci cand un e-shop se promoveaza pe BIANO.

Dupa lansarea cautarii folosind fotografii, in Romania, tranzactiile prin acest tool pentru magazinele partenere au fost generate in decurs de doar cateva ore.

BIANO mizeaza pe acest nou instrument pentru a-si depasi targeturile anuntate la inceputul anului 2020, printre care o crestere de 100% a afacerilor, comparativ cu 2019. Conform declaratiilor reprezentantilor companiei, cresterea de inregistrare a noilor parteneri este de +25% per trimestru, intrucat magazinele home & deco iau comertul online mult mai in serios, din cauza pandemiei coronavirus, alaturi de alte atuuri, precum personalizare, varietatea si chiar exclusivitatea ofertelor.

 

In plus, pentru ca segmentul home & deco furnizeaza produse necesare traiului de zi cu zi, reprezentantii BIANO apreciaza ca si publicul larg va apela din ce in ce mai des la cumparaturi online de mobilier si decor pentru casa, birou si gradina, e-commerce-ul devenind astfel o varianta fireasca si de incredere in viata noastra, cata vreme retailerii le vor pune la dispozitie clientilor instrumente prin care sa le usureze acestora achizitia online.

Alte targeturi pentru 2020 ale BIANO in Romania includ largirea comunitatii de cumparatori home & deco online, cat si aducerea in atentie a tendintelor internationale, cum ar fi trendul de mobila si decor eco-friendly, prin sugestii aplicate despre cum acesta poate fi integrat in caminele romanilor.

 

 

Despre BIANO

 

Motorul de cautare online de mobila si accesorii www.biano.ro reuneste in acest moment ofertele a 75 de magazine home & deco care ofera si posibilitatea de plasare online a comenzilor, printre care Somproduct, Homelux, SensoDays, Bonami, Home Philosophy, E4home.

Lansat pentru prima oara in Cehia, in 2015, BIANO s-a extins in patru alte tari pe parcursul a cinci ani, respectiv Romania, Slovacia, Olanda si Brazilia. In 2019, BIANO a generat venituri pentru cei peste 1.200 de parteneri locali si internationali de peste 50 de milioane de euro, avand peste 4 milioane de produse home & deco listate.

BIANO furnizeaza trafic calificat magazinelor partenere si utilizeaza tool-uri interne de inteligenta artificiala si machine learning, in acest fel vizitatorii mergand direct in magazinul online home & deco selectat, cu intentia de a cumpara. Prin inregistrarea pe www.biano.ro, partenerii beneficiaza de un volum de trafic mai mare, vanzari mai multe si brand awareness sporit.

 

_ * _

Pentru interviuri, alte informatii si solicitari, va rugăm contactati:
Andreea Paleologu
Account Director
E: andreea@sagmediateam.com
M: +40732 710 894

 

DATE DE CONTACT

Nume: Andreea Paleologu
Functie: Account Director
Email: contact@sagmediateam.com
Telefon: 732710894
Website: www.sagmediateam.com
Cuvinte cheie: biano, mobila, decoratiuni, home, deco

Alte Comunicate de presa de 371 :