conturi in euro

BIANO, un nou motor de căutare online home & deco în România, previzionează o creștere anuală de 100% în 2020

BIANO, start-up ceh parte din grupul MITON, lansat în 2018, targetează o creștere de până la 100% anul acesta, pe fondul investițiilor în platforma locală. Reprezentanții BIANO afirmă că văd un potențial de evoluție a segmentului de cumpărături online de mobilă și accesorii de peste 25% anul acesta în România, comparativ cu 2019.

Motorul de căutare online de mobilă și accesorii www.biano.ro reunește până în acest moment ofertele a 75 de magazine home & deco care oferă și posibilitatea de plasare online a comenzilor, printre care SensoDays, Bonami, Home Philosophy, E4home.

În perioada 2018-2019, în România, BIANO a reprezentat una dintre principalele surse de clienți noi și de comenzi plasate de pe dispozitive mobile cu precădere pentru acești parteneri, cele mai vizitate secțiuni fiind cele de Mobilier și Decorațiuni, cât și colecțiile de designer BIANO, disponibile exclusiv online. La nivel de produse, vizitatorii români caută preponderent produse în stil modern și scandinav, de culoare alb și gri, din lemn și tapițerie din material textil de calitate.

Michal Tvrznik, COO, Co-founder BIANO.ro: “70% din cifra de afaceri din verticala Home&Deco aparține înca offline-ului, dar și piața online este în continuă creștere. Online-ul crește semnificativ odată cu ofertele de mobilă și decorațiuni accesibile, care au termen de livrare scurt. Utilizatorul caută retaileri care, pe lângă bunurile de calitate, oferă și servicii de calitate, precum transport propriu de mobilă, montare/asamblare mobilă sau posibilitatea de  înlocuire a produselor necorespunzătoare într-un timp relativ scurt.”
BIANO, venituri de peste 50 de milioane de euro în 2019

Lansat pentru prima oară în Cehia, în 2015, BIANO s-a extins în patru alte țări pe parcursul a cinci ani, respectiv România, Slovacia, Olanda și Brazilia. În 2019, BIANO a generat venituri pentru cei peste 1.200 de parteneri locali și internaționali de peste 50 de milioane de euro, având peste 4 milioane de produse home & deco listate.
Targeturile pentru 2020 ale companiei în România includ lărgirea comunității de cumpărători home & deco online, simplificarea pentru utilizatori a procesului de selectare a produselor de mobilă, prin intermediul funcțiilor inteligente și indicarea noilor tendințe internaționale, cum ar fi trendul de mobilă eco-friendly, prin sugestii aplicate despre cum acestea pot fi implementate în căminele românilor.

 

_ * _

Pentru interviuri, alte informații și solicitări, vă rugăm contactați:

Andreea Paleologu

Account Director

E: andreea@sagmediateam.com

M: +40732 710 894

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Cristian Paleologu:

Cand elementele potrivite creeaza un sistem integrat invingator: produsele Franke castiga premiul Red Dot 2022 datorita designului inovator remarcabil.
Noul sondaj lansat de GLAMI în această primăvară aduce date relevante, colectate la începutul lunii aprilie 2021 de la vizitatorii site-ului www.glami.ro.
Designul sofisticat și performanțele tehnologice ale creațiilor Franke au fost recunoscute cu trei premii Red Dot Design 2021 în categoria Product Design.
Intrucat multi utilizatori nu mai pot lucra de la birou sau nu pot participa la evenimente sociale, cumparaturile de moda nu mai sunt prioritati.
În Iulie 2020, Franke Group a anunțat fuziunea diviziilor Faber Hoods & Cooking Systems și Franke Kitchen Systems.