Bonami ajusteaza prognoza cresterii si se extinde

Dupa agrearea unui plan initial pentru 2021, ce prevedea o tinta de 77 milioane de euro in vanzari si mentinerea aceluiasi nivel de profitabilitate ca anul trecut, a fost luata decizia modificarii acestui prag la 96 milioane de euro, din care 12%, aproximativ 11,5 milioane de euro, ar trebui sa fie realizat in Romania.

Pavel Vopařil, CEO Bonami a explicat: „ Dupa primele trei luni din 2021, a trebuit sa reevaluam prognoza. Crestem semnificativ mai repede, oamenii au inteles ca pot cumpara piese de mobilier precum mese si scaune, online, in siguranta.”

In ceea ce priveste piata din Romania, Bonami a inregistrat o crestere de 50% YoY in primele 3 luni din 2021. Unele categorii s-au evidentiat, cum ar fi canapele, saltele sau perne, ceea ce indica faptul ca oamenii doresc in continuare sa investeasca pentru a-si face caminul mai confortabil, deoarece petrec mult timp acasa. De asemenea, accesoriile si mobilierul pentru gradina au crescut in importanta, si datorita faptului ca Bonami a introdus propria marca, ce garanteaza design excelent, materiale de calitate la preturi accesibile si disponibilitate in stoc.

Vopařil a precizat: „ Acum avem zeci de produse proprii, pana la sfarsitul anului as dori sa oferim sute. Anul urmator vom avem in jur de o mie. In viitor, vom vinde cateva mii de tipuri de bunuri sub marcile noastre. Stim ce vor clientii si ce ii intereseaza, de ceea putem face estimari pentru viitor. In prezent oferim in principal textile si mobilier de gradina, dar vom adauga treptat articole de mobilier clasic, sub propriile marci.”

Pentru viitorul apropiat, compania se concentreaza pe cateva proiecte care vor fi implementate in lunile urmatoare, ce au ca scop crearea unei experiente de cumparaturi imbunatatite pentru clientii romani: optimizarea site-ului web si a metodelor de livrare. In functie de evolutia pandemiei si a restrictiilor impuse, Bonami va evalua oportunitatea deschiderii de magazine in noi locatii.

Pe de alta parte, extinderea internationala a companiei va continua anul acesta: „ Am dori sa intram pe patru noi piete. Vizam fostul bloc estic: Balcani si Tarile Baltice.’’ , a mai mentionat Pavel Vopařil.

Grupul Miton, din care Bonami face parte, renumit pentru lansarea si vanzarea cu succes a unor companii precum Slevomat, Heureka, sau Restu, este multumit de rezultatele Bonami.
Unul din cei sase parteneri Miton si fondator Bonami, Václav Štrupl, a afirmat: „Bonami ne face foarte fericiti – nu numai prin cresterea rapida, vanzari si profitabilitate, ci si prin energia pe care Pavel Vopařil o insufla. Aceasta in ciuda complicatiilor actuale asociate cu pandemia. Personal, sunt sigur ca nu as fi condus compania mai bine in aceasta etapa si ce si-ar putea dori mai mult un fondator, decat sa gaseasca un lider atat de competent si versatil „.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Ana-Maria Calin:

Bonami, retailerul online cu mobilier si accesorii pentru casa, creste din nou. Dupa Europa Centrala, acesta se extinde acum in Slovenia, Croatia, Lituania si Letonia.
Incepand din iunie, magazinul online cu mobilier si decoratiuni, ofera transportul pentru piesele de mobilier pana in locuinta clientului prin Curier Bonami.
Bonami, magazinul online cu mobilier si decoratiuni, a inregistrat, in ciuda pandemiei, o crestere a vanzarilor cu 19 milioane de euro fata de 2019. Compania pl
In cele doua perioade cu promotii, Bonami, magazinul online cu mobilier si decoratiuni, a reusit vanzari cu 80% mai mari in Romania fata de anul trecut.