Bonami: Vânzări de 6 milioane de euro și previziuni optimiste pentru vară

 

În luna aprilie, Bonami, magazinul online cu mobilier și decorațiuni, a depășit prognoza inițială, realizând vânzări de 6 milioane de euro pe toate piețele unde este prezent, din care 1 milion de euro pe piața din România.

 

Chiar dacă inițial creșterea a fost mai lentă, de la mijlocul lunii aprilie vânzările au urmat un trend ascendent constant. Procentual, Bonami a obținut vânzări cu 30% mai mari luna trecută față de martie, când s-a declanșat criza legată de pandemie. Suntem încântați și de rezultatele obținute în luna mai, așteptăm o creștere cu 80% față de aceeași perioadă a anului trecut pentru întreaga companie și de 120% pentru România’’, a menționat Pavel Vopařil, CEO-ul companiei.

 

Bonami s-a pregătit temeinic pentru sezonul de vară 2020 încă de la începutul anului, cu noi spații dedicate depozitării produselor din stoc, astfel încât acestea să poată fi livrate clienților în cel mai scurt timp. ‘’S-a dovedit a fi o strategie de succes, unele articole sunt deja sold out, chiar dacă inițial cantitatea achiziționată fusese prevăzută pentru întreg sezonul. Categoriile de produse cu cea mai  bună dinamică sunt mobilierul de grădină și articolele pentru organizarea locuinței’’, a mai afirmat Vopařil. În lunile următoare, Bonami se bazează pe o creștere superioară celei planificate inițial, dorindu-și să epuizeze tot stocul de produse disponibile, excepție făcând piesele mari de mobilier. 

 

Compania ia în considerare contextul actual, în care clienții vor călători mai puțin și vor petrecere mai mult timp în propria locuință și grădină, fiind dispuși la investiții importante pentru crearea unui spațiu plăcut. Bonami le oferă astfel posibilitatea de a cumpăra tot ce au nevoie pentru casă online, fără a fi obligați să se deplaseze în magazine fizice.

 

Pentru a îmbunătăți experiența de cumpărare, compania și-a lansat propriul transport, dar și transportul expres al comenzilor către clienții săi, în colaborare cu Liftago. Astfel, clienții pot opta pentru livrarea rapidă, în termen 3-4 ore, a produselor de mici dimensiuni.  

 Am dorit să oferim servicii complexe, nu doar transportul articolelor supradimensionate la domiciliul clientului, ci și un serviciu de montaj de bază, îndepărtarea ambalajelor și, eventual, preluarea pieselor  vechi de mobilier. Nici un curier nu a putut să ne ofere aceste opțiuni, așa că le-am creat noi. Este o componentă a unui nou model de distribuție pe care dorim să îl aplicăm la nivel logistic pe toate piețele unde activăm., a explicat CEO-ul Bonami. Momentan opțiunea este valabilă numai pentru capitala Cehiei, însă urmează curând o extindere a serviciilor în toate țările unde compania este prezentă.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Ana-Maria Calin:

2021 a insemnat pentru Bonami, magazinul online cu mobilier si decoratiuni, realizarea a numeroase proiecte ambitioase.
„Am previzionat initial vanzari in valoare de 10 milioane de euro, insa rezultatul final a fost mai bun, atingang 12,5 milioane de euro, din care 10% realizate pe piata din Romania.”, a comentat Pavel Voparil, CEO Bonami.
Anul acesta magazinul online cu mobilier si decoratiuni, Bonami.ro, a pregatit pentru clientii sai o campanie ampla de Black Friday, diferita de anii anteriori.
Magazinul online cu mobilier si decoratiuni, aniverseaza 5 ani de prezenta pe piata din Romania si anticipeaza un sezon festiv dinamic. In prima jumatate a anului, Bonami a inregistrat local o crestere de 10% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Bonami, retailerul online cu mobilier si accesorii pentru casa, creste din nou. Dupa Europa Centrala, acesta se extinde acum in Slovenia, Croatia, Lituania si Letonia.