conturi in euro

Bonami vine in sprijinul clientilor sai in perioada pandemiei

Magazinul online din domeniul home & deco, ce inregistra o cifra de afaceri de  55 de milioane euro in 2019, a crescut cu 10 procente in martie, fata de previziunile initiale. Bonami, cu sediul la Praga, in Republica Ceha, si-a creat in ultima luna cel mai mare stoc de produse din istoria sa și a adaugat un alt spatiu de depozitare. 

 

In prezent, compania isi indreapta eforturile catre sustinerea clientilor si a comunitatii.

Este important pentru noi, in aceasta perioada critica, sa ne aducem aportul in cat mai multe moduri posibil. In primul rand, pregatim pachete pe care le vom distribui in azile de batrani. In al doilea rand, am decis sa comercializam masti textile de protectie pe care le oferim la pret de achizitie, fara adaos comercial. Am subliniat beneficiile purtarii lor in strategia noastra de comunicare din social media”, a mentionat  Pavel Voparil, CEO Bonami.

 

Mastile de protectie textile au reprezentat, conform guvernului ceh, una dintre masurile preventive ce au oprit raspandirea bolii. Masca textila nu ofera protectie deplina impotriva virusului, insa reduce riscul infectarii altor persoane in cazul in care purtatorul este imbolnavit, simptomatic sau asimptomatic, cu virusul COVID-19. 

 

Initial, compania a inregistrat o scadere a vanzarilor, in perioada imediat urmatoare  declansarii pandemiei, tendinta pietei fiind aceea de crestere pe zona alimentara si farmaceutica. Ulterior vanzarile au depasit previziunile: Oamenii s-au aprovizionat, iar acum au mult timp liber la dispozitie. De aceea se concentreaza pe locul in care isi petrec cea mai mare parte a timpului, propriul camin”, a adaugat Pavel Voparil.

 

In prima faza, cele mai populare au fost produsele pentru curatare, organizare sau accesoriile pentru bucatarie. Apoi s-au adaugat toate gamele de produse pentru exterior si mobilierul, primavara fiind sezonul preferat pentru reinnoirea si renovarea casei. 

 

Pentru a veni in intampinarea cerintelor clientilor sai, Bonami a achizitionat cel mai mare stoc de produse de pana acum: peste 25.000, cu expediere imediata si peste 60.000 sunt disponibile pe site, spre achizitionare. Prin comparatie, un magazin mare tipic, cu mobilier si accesorii pentru casa, are mai putin de 10.000 de produse disponibile. De asemenea, gama a fost completata cu produse de drogherie si cosmetice, foarte solicitate in aceasta perioada.

 

Pe termen mediu, magazinul online va continua sa isi concentreze eforturile pe dezvoltarea conceptului omnichannel, strategie ce implica utilizarea mai multor canale de vanzare si comunicare, simultan.

 

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Ana-Maria Calin:

2021 a insemnat pentru Bonami, magazinul online cu mobilier si decoratiuni, realizarea a numeroase proiecte ambitioase.
„Am previzionat initial vanzari in valoare de 10 milioane de euro, insa rezultatul final a fost mai bun, atingang 12,5 milioane de euro, din care 10% realizate pe piata din Romania.”, a comentat Pavel Voparil, CEO Bonami.
Anul acesta magazinul online cu mobilier si decoratiuni, Bonami.ro, a pregatit pentru clientii sai o campanie ampla de Black Friday, diferita de anii anteriori.
Magazinul online cu mobilier si decoratiuni, aniverseaza 5 ani de prezenta pe piata din Romania si anticipeaza un sezon festiv dinamic. In prima jumatate a anului, Bonami a inregistrat local o crestere de 10% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Bonami, retailerul online cu mobilier si accesorii pentru casa, creste din nou. Dupa Europa Centrala, acesta se extinde acum in Slovenia, Croatia, Lituania si Letonia.