conturi in euro

Bonduelle a lansat un audiobook dedicat copiilor cu deficiențe de vedere

Aventurierii din Bonduellia este cartea pentru copii pe care Bonduelle a oferit-o consumatorilor săi în campania promoțională cu același nume din această toamnă. Campania a avut ca obiectiv încurajarea părinților și copiilor să includă cu ușurință legumele în alimentație. Ciupercica cea Cochetă, Fasolica Exploratoarea, Ardellino Atletul și Păstăielii Familistul sunt cele patru personaje care le spun copiilor povestea din Bonduellia, tărâmul magic al legumelor.

Noua campanie este o continuare a campaniei „Aventurierii de Grădină” care a avut același scop, acela de a veni în ajutorul părinților, pentru a-i împrieteni pe copii cu legumele și a le include în alimentația lor zilnică.

Campania de Responsabilitate Socială conexă oferă posibilitatea și copiiilor cu deficiențe de vedere să cunoască povestea aventurierilor din Bonduellia datorită audiobook-ului realizat cu ajutorul actriței Adina Lucaciu. Povestea audio va fi distribuită în centrele de copii cu deficiențe de vedere din toată țara. Adina le-a făcut o supriză micuților de la Școala Gimnazială Specială pentru Deficienți de Vedere din București, pe care i-a vizitat pentru a le citi povestea într-un mod amuzant. Copiii s-au jucat cu Adina și s-au distrat ascultând-o cum interpretează vocile celor patru personaje.

Campania este susținută în mediul digital de către trei influenceri din zona de parenting care promovează un stil de viață sănătos, Dana Rogoz, Daddy Cool (Robert Diaconeasa) și Tati Cool (Dan Cruceru). Cei trei au gătit rețete cu legume alături de aventurierii din poveste, pe care părinții le pot găsi pe paginile de socializare și blogurile acestora.

Varianta audio Aventurierii din Bonduellia poate fi găsită pe canalul de YouTube Bonduelle:  https://youtu.be/_446Oc4SDsg.

Campania continuă!

Consumatorii pot achiziționa Cutiile Aventurierului ce conțin patru produse Bonduelle de diferite sortimente și un cadou – unul dintre cei patru aventurieri din magazinele Auchan și Cora.

De asemenea, pe pagina promo www.bonduelle.ro/bonduellia, iubitorii de legume pot afla ce legumă se potrivește personalității lor, având șansa de a câștiga premii zilnice și săptămânale.

Pentru mai multe informații:

Marius Marin, PR Manager Minio Studio

0751.265.507 / marius.marin@minio.ro

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Marius Marin:

Minio își confirmă statutul de cea mai premiată agenție cu expertiză în employer branding, câștigând încă 10 premii în această toamnă. Agenția oferă servicii de comunicare integrată, însă are un know-how solid în zona de employer branding.
Minio, agenția de creație strategică integrată, te invită să cunoști echipa din spatele proiectelor sale. Cu o abordare axată pe simplitate și colaborare, agenția are o promisiune clară: echipa pe care o întâlnești în prezentări
Heineken® lansează „În cinstea tuturor fanilor adevărați”, o campanie care depășește orice așteptări și redefinește ceea ce înseamnă să fii un „fan adevărat”, în încercarea de a combate stereotipurile legate de fanii „adevărați”, pentru a sprijini un fotbal.
Agenția de creație strategică Minio Studio a lansat o nouă serie Creative Chaos, de această dată în parteneriact cu Coca-Cola HBC.
Minio Studio a încheiat anul 2023 cu 11 premii obținute la festivalurile de industrie locale și internaționale.