Campaniile de print sporesc eficienta campaniilor online

Tendintele de consum ale cumparatorilor devin din ce in ce mai complexe, iar exigentele lor se rasfrang asupra strategiilor de comunicare ale companiilor. Aceste schimbari sunt vizibile mai ales in industria FMCG unde rapiditatea cu care produsele sunt folosite sau consumate necesita ca sursele de informare sa fie cat mai diverse pentru a facilita o ulterioara decizie de cumparare.

Brandurile au optiunea de a-si transmite mesajele catre consumatori prin intermediul unei multitudini de canale si, de cele mai multe ori, aleg sa o faca adaptand strategia de promovare pentru mai multe dintre aceste mijloace de comunicare. In acest fel, ei pastrează constant legatura cu audienta pe care o vizeaza. Studiile recente demonstreaza ca publicul pune accent pe raportul calitate/pret in achizitionarea produselor sau serviciilor, dar si pe experienta de cumparare pe care un brand le-o ofera. „Se observa, in ultimii ani, tendinta ca doar promovarea online sa nu mai fie de ajuns pentru a convinge consumatorii. Acestia se intorc catre print ca un mijloc de informare veritabil si de incredere. In acest fel, campaniile online trebuie dublate de campanii de print care ofera o alta dimensiune informatiilor transmise. Brandurile trebuie sa coreleze strategiile din online cu cele din offline in asa fel încat consumatorii sa se bucure de o experienta unica, deoarece ii poate face sa achizitioneze un produs sau un serviciu”, spune Calin Pascu, Manager General Agentia de Print.

Promovarea tiparita ofera numeroase avantaje consumatorilor printre care si acela de a verifica dacă pretul produselor din magazin coincide cu cel din online. Revistele promotionale capteaza atentia cititorului pentru mai mult timp decat o reclama din mediul digital si favorizeaza retinerea informatiilor prezentate. Rapiditatea cu care sunt consumate produsele din industria FMCG obliga companiile sa comunice constant cu publicul si sa ii ofere acestuia accesul neingradit la ofertele pe care le lanseaza. „Fie ca vorbim despre produse alimentare, bauturi racoritoare, medicamente, cosmetice sau produse de curatat, caracterul trecator si necesitatea inlocuirii rapide a lor constituie o provocare continua pentru departamentele de marketing de a tine publicul informat in permanenta. Revistele promotionale si toate celelalte forme de promovare tiparite compun modalitati excelente de comunicare cu publicul si asigura contactul direct cu acesta, generand rezultate pozitive.”, spune tot Calin Pascu, Manager General Agentia de Print.

DATE DE CONTACT

Nume: Adriana Cocîrță
Email: adriana.cocirta@nomade.ro
Cuvinte cheie: integrator de print, campanie de print, industrie FMCG, reviste promotionale, print

Alte Comunicate de presa de 234 :