Cand solidaritatea invinge criza: Festivalul Brazilor de Craciun a obtinut peste 470.000 de euro, pentru educatia a peste 10.000 de copii vulnerabili.

Bucuresti, 11 decembrie 2020: Intr-un format tehnic hibrid fara precedent, Festivalul Brazilor de Craciun a reusit performanta de a aduce impreuna artisti, designeri, companii si sustinatori, pentru a restabili dreptul la educatie al copiilor vulnerabili, dramatic afectat de criza. Cei 30 brazi licitati in seara de gala a Festivalului Brazilor de Craciun au obtinut fonduri totale in valoare de 474.600 de euro, demonstrand ca solidaritatea sociala e mai puternica decat criza. Cel mai ravnit brad a ajuns la 100.000 de euro, iar compozitia de Craciun a lui Smiley a obtinut 60.000 de euro.

 

Cea de-a 20-a editie a avut un format unic si provocator: transmisia live a fost facuta de la Stejarii Country Club, unde Amalia Enache (ProTV) si Vlad Babenco (maitre-priseur Artmark) au reusit sa doboare distantele sociale si sa ne tina pe toti conectati in atelierul binelui, iar licitatia brazilor a fost facuta prin platforma Zoom, unde companiile au putut sa se intreaca in generozitate pe parcursul celor peste trei ore intense de eveniment.

 

Brazii solidaritatii

 

Cea mai mare suma licitata a fost pentru bradul creat de Stefania Mircea si Salvati Copiii – 100.000 de euro, prin efortul comun al Lidl Romania, Catena, Kaufland Romania, Romanian Business Consult, Helinick, Mastercard, BCR si  Liviu Dragan.

 

  • Unul dintre cei mai ravniti brazi de Craciun, numit MUSIC IS THE SPIRIT- SMILING IS THE WAY TO DO IT, a fost vandut cu 60.000 de euro, prin generozitatea Kaufland Romania. Este creatia speciala a lui SMILEY, pusa in slujba copiilor vulnerabili si va ajunge la un copil talentat din progrmele Organizatiei Salvati Copii

 

  • IULIA TOTOIANU & LIBRIS.RO au primit pentru bradul FORTUL INOCENTEI suma de 40.000 euro, licitat de Lidl Romania

 

  • In vreme ce bradul THE BLUE PLANET, creatie a lui OMID GHANNADI & Adrian Atinge (touch design), a fost licitat contra sumei de 35.000 de euro, de Kaufland Romania si Beautik Haute Parfumerie. “Salvati Copiii tine educatia in viata acolo unde copiii sunt cei mai vulnerabili. Bradul nostru simbolizeaza acest lucru pentru ca este o bucata din ecosistemul nostru si trebuie si el ingrijit si tinut in viata. Anul acesta misiunea e si mai grea si cu atat mai importanta si avem nevoie de cat mai mult sprijin pentru a reusi sa tinem educatia in viata, in beneficiul tuturor copiilor”, a declarat Omid Ghannadi.

 

  • NICU BOCANCEA & FLORARIA IRIS – AURUL VERDE AL PAMANTULUI – 19.000 de euro, prin generozitatea RBC si Catena.

 

  • STEFAN CALTIA & FLORIN GHENADE au creat BRADUL COPILARIEI, licitat contra sumei de 16.000 de euro, prin efortul conjugat al Mastercard, PEPCO Romania si RBC.

 

  • DOINA LEVINTZA si-a numit bradul SCANTEIA DE SPERANTA, iar Catena a oferit 15.000 de euro, in vreme ce Lidl Romania a adjudecat bradul creat de SERBAN PORUPCA, CU SPRIJINUL ROGUE8 & AMOURETTE – AND THE WORLD IS YOURS , cu suma de 15.000 de euro.

 

La cele 19 editii anterioare ale Festivalului Brazilor de Craciun, Salvati Copiii a strans fonduri in valoare de 6.047.800 euro si astfel a oferit asistenta pentru 46.485 de copii.

 

”Festivalul Brazilor de Craciun a demonstrat ca empatia si increderea ca binele e un efort comun pot face cu adevarat miracole. Editia aceasta a fost una grea, provocatoare si mai ales o lectie de solidaritate. Datorita acesteia, copiii vulnerabili ies din statistici si primesc un loc acolo unde e dreptul lor, la scoala”, a spus Gabriela Alexandrescu, Presedinte Executiv Salvati Copiii Romania

 

“Nu exista proba mai buna pentru reusita binelui decat aceasta editie a Festivalului Brazilor de Craciun, care a adus impreuna creatori, companii, sustinatori, pentru cauza copiilor vulnerabili. Distantarea fizica nu ne-a indepartat unul de altul, asta e lectia enorma. Cred ca este un mesaj foarte puternic din partea societatii civile si a companiilor ca nu vom permite sa se adanceasca falia intre copiii defavorizati si ceilalti, ca mentinem educatia o prioritate,in ciuda oricaror greutati,” a spus Amalia Enache.

 

Aproape un milion de copii, reprezentand 32% dintre elevii romani, au in continuare nevoie de echipamente/dispozitive electronice pentru educatia in mediul online. Mai mult, 36% dintre familii dezavantajate economic nu au putut procura produse sau alimente de stricta necesitate in timpul crizei sanitare: 500.000 de copii au fost afectati in mod direct.

 

Artistii care au creat brazi unici, pentru aceasta editie, sunt: Felix Aftene • Aitch • Smaranda Almasan • Andreea Badala (MURMUR) • Ana Banica • Nicu Bocancea & Floraria Iris • Adina Buzatu • Stefan Caltia si Florin Ghenade • Daniel Codrescu • Stefan Radu Cretu • Irina Dragomir • Anca Fetcu Lupu & Beelive Design, cu sprijinul Delta Studio • Gheorghe Fikl • Omid Ghannadi & Adrian Atinge (touch design) • Teodor Graur • Laura Hincu & Mastercard • Hamid Nicola Katrib • Doina Levintza • Raluca Marginean & Daniela Bahnaru, cu sprijinul Mara Mura • Ana Mohonea & Maria Mohonea – Architectural Christmas • Dorin Negrau • Dhaniel Nora, cu sprijinul Sephora • Christian Paraschiv • Adela Parvu • Obie Platon • Serban Porupca, cu sprijinul Rogue8 & Amourette • Alexandru Radvan • Octav Roman sustinut de Creativ Interior, studio de design interior • Smiley • Iulia Totoianu & Libris.ro • Salvati Copiii, cu sprijinul Stefaniei Mircea si al copiilor din programele Salvati Copiii.

 

SPONSORII Editiei 2020

Sponsor Diamond: Catena

Sponsori Platinum: Carrefour Romania, ClassIN, Mastercard, Romanian Business Consult, Profi Romania

Sponsori Gold: BCR, One United Properties, Beautik Haute Parfumerie

Sponsori Silver: Altius, Banca Transilvania, BASF, Clifford Chance Badea, Dexion, DFS Centre Group, Dorna, Dutchmed, Generali, Kubis Interactive, Maresi Foodbroker, Oscar Downstream, PEPCO Romania, Porsche Finance Group, SKY XS Aircargo

Multumiri speciale: Depozitarul Central • Dorin Negrau • Environ  • GETT’S • Hotel Epoque •  Hotel IAKI • Purple Flowers •  Sephora • Top Line Romania • Wild Olive

Multumiri deosebite celor care ne-au ajutat in organizarea acestei editii: Artmark, partener special al acestei editii, Creative Market, eventures, The Live Agency, De Silva Exclusiv.

 

Investitia in educatia unui copil are beneficii pe termen lung si noi toti castigam din asta, e o lectie pe care am invatat-o de-a lungul anilor. De aceea sunt alaturi de Salvati Copiii si de licitatiile caritabile A10 by Artmark. Sunt recunoscatoare ca am avut sansa de a fi parte din acest eveniment!, a declarat Ioana Ciocan, Presedinte UAP

 

Lumea buna face lumea mai buna!

Alte Comunicate de presa de 843 :