Colaborarea cu un integrator de print optimizeaza campaniile de marketing integrate

In prezent, companiile se bucura de apogeul oportunitatilor de promovare, indiferent de mediul pe care aleg sa comunice, iar unul dintre cele mai adoptate trenduri este concentrarea eforturilor in crearea unei combinatii ideale intre TV, online, print și OOH. Pentru companiile care aleg sa nu investeasca in TV, mixul dintre online si print este cea mai eficienta strategie atat din punct de vedere al bugetului, cat si al audientei atinse.

Abordarea strategiilor de marketing traditional este cu atat mai eficace cu cat a ramas intiparita in memoria colectiva, iar consumatorii continua sa raspunda pozitiv datorita obisnuintei si a lipsei reclamelor agresive specifice mediului online. Materialele de print genereaza rezultate, acest lucru datorandu-se calitatilor pe care tipariturile le indeplinesc in relatia cu un consumator: contact direct cu brandul, credibilitate, nivel al retentiei crescut.

In ultima perioada se observa alegerea brandurilor de a investi in relatia cu fiecare client in parte. Astfel, cu ajutorul tehnologiei si a digitalizării, companiile reusesc sa implementeze campanii de marketing integrate, cu scopul de a crea experiente de neuitat pentru publicul lor tinta.

O strategie de print marketing bazata pe date concrete despre consumator poate pozitiona competitiv o companie, iar in acest context, ajutorul unui integrator de print poate fi cea mai buna solutie pentru atingerea rezultatelor dorite. Colaborarea cu o companie de print management garanteaza suportul profesionist al unui account manager dedicat si specializat care poate oferi solutii atat pentru problemele de implementare, dar si pentru optimizarea intregului proces.

Majoritatea campaniilor de print marketing se desfasoara la nivel national, iar gestionarea lor poate fi extrem de dificila pentru aceia care nu au experienta in astfel de proiecte, menționează Calin Pascu. Implementarea unui proiect de print national ridica multe provocari: de la dificultatea de a superviza distribuirea tuturor materialelor tiparite, la calitatea acestora si pana la timpul necesar pentru distributie, care daca depaseste anumiti parametrii poate genera intarzieri in implementarea campaniei.

Orice neconcordanta intre firma de curierat, tipografii si client duce adesea la nevoia de retiparire a materialelor, fapt care reprezinta timp pierdut si necesitatea investirii unui buget mai mare din partea companiei. Solutia pe care o ofera integratorul de print a aparut ca raspuns la nevoia reala a companiilor de a primi suport pentru proiectele dificil de gestionat, subliniaza Calin Pascu.

DATE DE CONTACT

Nume: Adriana Cocîrță
Email: adriana.cocirta@nomade.ro
Cuvinte cheie: integrator de print, campanie de print, campanii de marketing integrate

Alte Comunicate de presa de 234 :