Companiile din retail si FMCG se extind in orase mici si mijlocii

Cele mai recente cercetari scot in evidenta faptul ca, in primele doua trimestre din 2018, una dintre tendintele din domeniul imobiliar este intrarea lanturilor de supermarket-uri din marile orase din Romania in cele secundare si tertiare. Trendul a fost identificat ca urmare a numarului de proiecte comerciale in crestere, care constau fie in extinderea spatiilor vechi, fie in construirea de noi magazine.

Principalele orase in care s-au ridicat spatii comerciale sunt: Brasov, Targoviste, Targu Mures, Satu Mare, Balotesti, Baia Mare si Craiova, extindere care se datoreaza, pe de o parte, puterii de cumparare crescute a romanilor si, pe de alta parte, valorii achizitiilor din magazinele online care se reflecta si asupra activitatii din offline.

Am observat aceasta directie de dezvoltare a industriei inca din primul trimestru al anului 2018, cand Agentia de Print a inceput sa deruleze un numar mai mare de proiecte de print management in cateva dintre aceste orase, alaturi de companii care isi desfasoara  activitatea si in judetele: Sibiu, Arges, Alba sau Cluj, completeaza Calin Pascu, General Manager Agentia de Print.

Dezvoltarea companiilor din retail si FMCG are loc in doua directii: pe de o parte este vorba despre lanturi cunoscute de supermarket-uri si hipermaket-uri care includ in strategia lor de dezvoltare prezenta in orase si cu 10.000 de locuitori, cum ar fi Lidl sau Profi. Pe de alta parte, este vorba despre lanturile locale de magazine, construite pe structura unei afaceri de familie, care se extind atat in localitati apropiate, cat si in satele si comunele din zona in care isi desfasoara activitatea.

Portofoliul nostru de clienti ilustreaza foarte clar aceasta tendinta. Am coordonat proiecte de print pentru Profi, care are o retea ampla de magazine in orase de mici dimensiuni, cum ar fi Topoloveni din judetul Arges. In egala masura, echipa noastra se ocupa de print management pentru Anabella – o retea locala de supermarket-uri din sudul Romaniei. Prin urmare, cred ca unul dintre obiectivele companiilor din industrie este acela de a fi cat mai aproape de clientii lor, fie ca este vorba despre Mioveni (din judetul Arges) sau despre Livada (din judetul Satu Mare), mai precizeaza Calin Pascu.

Asadar, dinamica dezvoltarii companiilor din industrie este una accelerata, axata pe consolidarea prezentei in zone urbane de mici dimensiuni sau chiar rurale. Asteptarile consumatorilor sunt din ce in ce mai crescute si, de aceea, companiile din industrie trebuie sa faca eforturi sustinute pentru a fi cat mai aproape de clientii lor si pentru a le oferi experienta de cumparare pe care si-o doresc.

DATE DE CONTACT

Nume: Mihaela Cocîrță
Functie: PR Manager
Email: mihaela.cocirta@nomade.ro
Website: http://www.agentiadeprint.ro/servicii/
Cuvinte cheie: retail si FMCG, print management, business

Alte Comunicate de presa de 234 :