conturi in euro

COTNARI isi rebranduieste gama-fanion sustinuta de Grasa de Cotnari si lanseaza un nou vin roze prin intermediul celui mai complex proiect de comunicare din ultimii 23 ani

COTNARI, unul dintre liderii pietii de profil din Romania, lanseaza o ampla campanie de re-branding pentru gama-fanion reprezentata de Grasa de Cotnari, dar care include si alte soiuri 100% romanesti: Tamaioasa Romaneasca, Feteasca Alba si, in premiera pentru aceasta gama, roze din Busuioaca de Bohotin.

Procesul de modernizare al gamei s-a intins pe perioada unui an de zile si s-a bazat pe o serie complexa de cercetari de piata si consumator care au relevat nevoia unei schimbari profunde in universul marcii.

Rezultatul final aduce cea mai mare transformare vizuala a Gamei Cotnari fata de anul 1997, moment in care s-a realizat ultima schimbare de eticheta.

Astfel, Gama Cotnari nu se bucura doar de o sticla noua si eleganta cu logo in relief, o eticheta care combina elementele definitorii ale gamei cu modernitatea ceruta de consumator, dar si de un produs nou: roze din Busuioaca de Bohotin in varianta demisec si demidulce ca raspuns la tendintele de consum din piata.

Toate aceste noutati de produs vor fi communicate printr-o noua platforma de comunicare al carui nume este “ Viata de Cotnari”:

“Vinul este alaturi de noi de atat de multa vreme incat ajuns sa intrupeze pentru oameni o suma de caracteristici speciale. Vinul inseamna prietenie, traditie, pasiune, poezie, intelepciune, bogatie, eleganta, si tot asa, multe, multe alte trasaturi profund umane.

Platforma „Viata de Cotnari” este o colectie de momente memorabile care justifica extraordinarele calitati ale soiului fanion (dar odata cu el al intregii game). La Cotnari, acolo unde cresc doar soiuri romanesti autentice, iar oamenii traiesc dupa valorile vinului in fiecare zi, e locul unde spiritul vinului romanesc traieste cu adevarat”.  a declarat Constantin Deleanu – presedinte Cotnari SA)

Campania, ce va rula intre 22 iulie si 30 septembrie, se bazeaza pe un mix de tv, promovare in-store si online. De asemenea, vanzarile vor fi sustinute de un program inovativ adresat segmentului Horeca: orice comanda online pe site-ul www.cramelecotnari ii aduce userului un voucher pe care il poate folosi pentru a se bucura de o sticla de vin gratis intr-una din sutele de locatii partenere ale programului.

ECHIPA:
COTNARI

Razvan Serghiuta- Director General

Stefan Matei- Actionar si Membru in Consiliu de Administratie

Stefan Chiritescu-Director de Marketing

MEDIA: AnyMedia

Ramona Sirota- Media Buying Director

Laurentiu Cenusa-General Manager

PRODUCTIE:

Regizor: Radu Barbulescu

DOP: Radu Voinea

LA POST STUDIO

Liviu IsopGeneral Manager

Avanpost

WEBDESIGN

B1 Studio

Silviu Fenea- CEO

Gabriel Jicman -SEO specialist

PACKAGING

GMP + Webstyler

 

 

 

 

 

 

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Romanita Oprea:

Pandemia nu mai stă în calea evenimentelor muzicale și a fanilor care își doresc să se bucure de concerte de calitate. The Pub Universității declară deschis la blues și jazz, odată cu ediția de primăvară a Urban Blues Fest.
„Magia de acasă” este noua platformă de comunicare a hipermarketului cora în România, parte a demersului strategic global de repoziționare a brandului.
Cele mai mici comisioane de pe piață pentru tranzacții realizate cu carduri Visa sau Mastercard or via Apple Pay și Google Pay nu mai sunt rezervate doar marilor comercianți.
Liderul global al pieței de lifestyle de lux, grupul Quintessentially anunță cu bucurie extinderea în Europa Centrală și de Est.
Romanian Business Consult devine acționar unic al companiei ROPECO București, consolidându-și astfel poziția de lider integrator IT.