Practic, e ca atunci când mergi în vacanță, într-un sejur all-inclusive și la final ar trebui să plătești doar dacă ți-a plăcut acel sejur și totul a fost conform cu așteptările tale. Așa se întâmplă și cu acest concept, care face parte dintr-un program mai larg al eMediaLab Marketing Agency, program prin care marketerii de la emedialab își doresc să aducă spre mediul digital un număr cât mai mare de afaceri care până acum au neglijat acest mediu uriaș de promovare și plin de oportunități la fiecare click. Programul se numește “Programul de alfabetizare digitală” și poartă acest nume din simplul motiv că doar 33% din companiile din România aleg să se promoveze prin intermediul marketing-ului digital/al rețelelor de socializare.
Acest concept poate lucra pentru oricine și îl poate accesa orice fel de antreprenor, indiferent de resurse, pentru că nu este nevoie să plătească nimic în avans, ci abia din momentul în care toate sistemele și strategiile de marketing încep să lucreze pentru el.
Mai întâi vei beneficia de consultanță pentru compania ta, moment în care se va elabora strategia de marketing digital modelată exact pe nevoile companiei tale și apoi se va acționa exact acolo unde este publicul tău țintă, prin toate instrumentele puse la dispoziție de agenția eMediaLab: plan editorial pentru rețelele de socializare, SEO, email marketing, design grafic, branding, copywriting, webdesign, campanii PPC, totul pentru ca prezența ta în mediul digital să se consolideze într-un timp cât mai scurt.
Acest concept de marketing all-inclusive, așa cum l-au denumit cei de la eMediaLab, mai are un avantaj: acela că o singură echipă se va ocupa să pună în aplicare toate aceste instrumente care să lucreze pentru afacerea ta ca un întreg. Majoritatea companiilor din România, pe lângă prezența redusă în mediul digital, încredințează de cele mai multe ori câte o acțiune din cele enumerate mai sus unei alte echipe/cunoștințe, fapt ce nu poate duce la îndeplinirea acelorași obiective bine determinate, pentru că acțiunile făcute astfel nu urmăresc nicio strategie, nu trag în aceeași direcție. Și atunci rezultatele nu au cum să apară. Un marketing bun nici nu trebuie să simți că îl plătești, așa cum un marketing bun pentru posibilii tăi clienți nici nu trebuie să fie perceput drept marketing.