conturi in euro

DAMES, brandul de fashion, se extinde în sfera digitală prin lansarea aplicației mobile

DAMES, brandul românesc cu articole vestimentare pentru femei, își extinde sfera digitală cu lansarea aplicației mobile ce oferă clienților săi o experiență de cumpărături modernă și personalizată.

Cu o cifră de afaceri de 1.400.000 de euro în ultimul an și 70 de angajați, brandul DAMES este prezent pe piața modei din România din anul 2010, cu locația la Iași și a devenit cunoscut pentru ținutele de damă elegante și feminine, personalizate pe dimensiunile fiecărei cliente. Cu o misiune clară de a aduce unicitate în garderoba fiecărei femei, brandul s-a concentrat întotdeauna pe calitatea materialelor și designul deosebit.

În calitate de experți în imprimeria digitală, echipa DAMES pune un accent deosebit pe utilizarea responsabilă a materialelor textile. Cu tehnologia de imprimare digitala si personalizare pe dimensiunile clientei, brandul minimizează risipa de materiale și oferă produse de calitate, delicate, elegante și la preturi atractive.

„Brandul DAMES a luat naștere din pasiunea noastră pentru modă și dorința noastră de a oferi femeilor românce o experiență unică în materie de modă. Cu aplicația mobilă DAMES, aducem moda direct în palma doamnelor și domnișoarelor, oferindu-le o modalitate mai ușoară și mai comodă de a explora colecțiile noastre unice și de a-și personaliza ținutele preferate”, a declarat directorul general, Simona Ciobotaru.

Aplicația mobilă DAMES are ca scop să dezvolte o comunitate loială în jurul brandului, să fidelizeze clienții existenți și să atragă noi clienți prin oferirea de conținut reconfortant și dedicat. Ușor de utilizat, aplicația conține atât articolele vestimentare ce pot fi comandate, cât și ultimele oferte pentru a fi la curent cu toate noutățile brandului. De asemenea, aceasta are implementată și o secțiune de mesaje, unde clienții pot trimite întrebări și nelămuriri, iar ulterior, vor primi un răspuns în cel mai scurt timp.

„Dorim să aducem clientele DAMES mai aproape și să formăm o comunitate a femeilor elegante și cu cu atenție deosebită asupra aspectului fizic. Prin produsele noastre, asigurăm unicitatea în garderoba fiecărei doamne și îi oferim posibilitatea de a se simți specială și încrezătoare în sine.” – continuă Simona Ciobotaru.

Lansarea aplicației mobile DAMES vine cu un cadou de bun venit, clientele beneficiază de o super promoție, 30% reducere la prima comandă făcută din aplicație, cu codul <DAMESAPP30> ce va putea fi introdus la ultima etapă a achiziției. Acesta va fi valabil în prima lună de la lansare, respectiv până la data de 25.10.2023.

Aplicația mobilă poate fi găsită gratuit, atât pe Android – link aplicație: https://bit.ly/3Rs7ywH – cât și pe IOS – link aplicație: https://apple.co/3Rs4JMd.

 

Despre DAMES

DAMES este un brand românesc de modă, născut în Iași, cu o prezență de peste 13 ani pe piața din România. Cu o gamă variată de produse imprimate și personalizate pe dimensiunile clientelor, DAMES oferă ținute elegante și feminine la prețuri accesibile. Misiunea DAMES constă în crearea unor ținute deosebite, distincte prin imprimeuri spectaculoase, cu accent pe personalizarea acestora pentru fiecare clientă.

DATE DE CONTACT

Nume: Gruia Iris
Functie: Account Executive
Email: iris@brandixit.ro
Telefon: 0728368189

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Aida Bodescu:

Retailerul GRID își consolidează poziția de cel mai mare retailer de articole sport și streetwear cu capital 100% românesc prin deschiderea celui de-al 20-lea magazin din rețea, marcând totodată al treilea punct de vânzare din capitală.
DAMES, brandul românesc cu articole vestimentare pentru femei, își extinde sfera digitală cu lansarea aplicației mobile ce oferă clienților săi o experiență de cumpărături modernă și personalizată.
DAMES, brandul romanesc cu articole vestimentare pentru femei, isi extinde sfera digitala cu lansarea aplicatiei mobile ce ofera clientilor sai o experienta de cumparaturi moderna si personalizata.
București, 23.05.2023 - Various Brands și GRID, grupul de retail cu capital 100% românesc, evidențiază rezultatele financiare obținute în anul 2022 și dezvăluie planurile ambițioase pentru anul acesta. Cele două branduri au înregistrat progrese în anul precede
Pe data de 21 martie 2023, in prima zi a noului an astrologic s-a lansat Astro-Agenda, ghidul oricarui iubitor de astrologie si nu numai, al carei scop este sa fie un sprijin real in viata de zi cu zi, atat din punct de vedere emotional, cat si practic.