Depasirea asteptarilor clientilor – noul trend in retail pentru 2019

Publicatia americana Trend Watching a realizat o serie de articole care au abordat diverse tendinte din industria de retail pentru 2019. Potrivit The Future of Retail, bazat pe studiile lor din 2017, 71% dintre respondenti si-au manifestat frustrarea cu privire la experientele impersonale pe care le au la cumparaturi in supermarket-uri.

Una dintre concluziile studiului este aceea ca jucatorii din aceasta industrie au nevoie sa faca trecerea de la strategia globala de customer experience la cea de intimate experience. Acest concept se refera la noua modalitate de vanzare axata pe crearea unei relatii cat mai apropiate si mai personalizate cu fiecare client. Cercetarile in domeniu arata faptul ca dorinta clientilor este de scadere a agresivitatii in procesul de vanzare. Astfel, fiecare contact dintre client si produs sau brand reprezinta o oportunitate de a construi o relatie cat mai personala si mai umana cu consumatorul.

In ultimul timp, am observat dorinta companiilor din retail de a interactiona cat mai mult cu clientii lor, in special prin revistele periodice, prin semnalistica din magazin, prin ambalajele realizate din materiale deosebite sau prin campanii creative de marketing, afirma Calin Pascu, Manager General Agentia de Print.

Cand, unde, cum si cat de des brandurile interactioneaza cu clientii reprezinta elemente cheie in strategia de client intimate experience. Nevoia acestora de a primi produsul, revista cu promotii sau discount-ul pe care il cer este prioritara pentru companiile din industrie, ceea ce face ca printul sa se afle in centrul atentiei.

Cu sprijinul diverselor materiale printate si cu o strategie coerenta de print management, companiile din retail si FMCG nu doar pot sa ii ofere clientului instore o experienta cat mai personalizata, ci ii faciliteaza procesul de achizitie, transformandu-se din vanzator intr-un partener de cumparaturi, mai adauga Calin Pascu.

In concluzie, anul viitor va aduce noi schimbari in industria de retail si FMCG, menite sa dinamizeze si mai mult activitatea. Provocarile care vor aparea in 2019 implica si numeroase oportunitati pentru brand-urile care investesc in relatia cu clientii si in consolidarea prezentei lor atat pe piata din Romania, cat si pe cea internationala.

DATE DE CONTACT

Nume: Adriana Cocîrță
Functie: CEO & Owner Nomade Communication
Email: adriana.cocirta@nomade.ro
Cuvinte cheie: print management, retail si FMCG, trenduri 2019

Alte Comunicate de presa de 234 :