conturi in euro

Distribuitorul Aspad estimeaza o crestere a vanzarilor de 20% sustinuta de sistemele Senior Software

Aspad COM, distribuitor de materiale pentru mentenanta auto si industriala, a ales suita de sisteme integrate de la Senior Software pentru gestionarea afacerii, cresterea eficientei pe toate cele 4 canale de vanzare (online, retail, industrial, automotive) si imbunatatirea satisfactiei clientilor:

  • SeniorERP si componenta mobila a acestuia – soft ERP pentru managementul resurselor si cresterea vanzarilor
  • SeniorVisualBI – sistem Business Intelligence pentru raportarea si analiza datelor
  • SeniorB2C – platforma online pentru comertul B2C (business-to-consumers)
  • SeniorB2B – platforma online pentru comertul B2B (business-to-business)
  • HR – pentru gestionarea resurselor umane

La numai cateva saptamani de la implementarea sistemului SeniorERP, echipa Aspad a observat deja imbunatatiri semnificative in activitatile companiei:

  • Simplificarea fluxurilor de lucru pentru agentii de vanzari
  • Eficientizarea fluxului de aprovizionare pentru departamentul de achizitii
  • Raportari si obligatii declarative catre stat efectuate din cateva clickuri
  • Acces rapid, de oriunde, la informatii pentru vanzatori, eliminand apelurile telefonice constante intre angajatii de la birou si agentii de pe teren
  • Simplificarea procesului de ofertare – pentru fiecare oportunitate inregistrata, agentii de vanzari au posibilitatea sa genereze una sau mai multe propuneri de oferte. Cand clientul accepta, agentul poate genera rapid comanda in vederea livrarii
  • Centralizarea politicilor comerciale si aplicarea automata a acestora pe documente
  • Calcularea automata a bonusurilor pentru agenti, in functie de diferite criterii
  • O viziune mai clara asupra oportunitatilor de business

Ce va obtine Aspad dupa implementarea pachetului complet de la Senior Software?

Pentru mine, achizitia de ERP inseamna tot pachetul: ERP, BI, B2B si B2C. Prin urmare, am cautat un furnizor care sa ne poata livra o solutie completa. Am cercetat piata de software in detaliu si am ajuns la Senior Software. Am urmarit inclusiv studiile de caz si feedbackul de la cei care utilizeaza deja sistemele. In urma acestei investitii, ne asteptam ca la finalul unei perioade de 12 luni sa inregistram o crestere a vanzarilor de circa 20%”, a mentionat Cristina Lopata, Director General – Aspad COM.

Prin utilizarea solutiilor Senior Software, echipa Aspad si-a setat obiective precise precum:

  • 20% crestere a vanzarilor in decurs de un an de la implementare
  • O mai buna organizare interna a departamentelor
  • Fluxuri de lucru integrate intre departamente – aprovizionare si vanzari, vanzare si facturare
  • Vizibilitate crescuta asupra rentabilitatii relatiilor comerciale
  • Acces oricand si de oriunde pentru agentii de vanzari la informatii cheie
  • Optimizarea stocurilor
  • Analize si raportari detaliate in vanzari, setate in functie de diferite criterii
  • O predictibilitate cat mai exacta a potentialului de vanzare
  • Imbunatatirea relatiilor cu clientii si partenerii – comunicarea automata prin portal, afisarea istoricului comenzilor etc.

Importanta automatizarii si a softurilor integrate pentru distribuitorul Aspad

Inainte de implementarea sistemelor Senior Software, o buna parte din operatiunile Aspad se desfasurau manual, fie din lipsa integrarilor intre softurile utilizate, fie pentru ca automatizarile anterioare se limitau doar la o categorie restransa de operatiuni.

In acest mod, anumite taskuri precum transmiterea informatiilor, depunerea unor declaratii fiscale, realizarea unor rapoarte sau actualizarea datelor de produs consumau mai mult timp si mai multe resurse decat era necesar.

Acum aceste procese s-au automatizat si am economisit timp. Intrastatul, declaratia referitoare la ambalaje, integrarea magazinului online cu ERP-ul – sunt situatii care se fac automat. In plus, agentii de vanzari isi fac singuri comenzile, pot vedea clientii, situatia vanzarilor si a incasarilor, stocurile si listele de preturi. Lucrurile sunt mult mai simple”, a specificat Directorul General al companiei Aspad.

 

Despre Aspad COM

Infiintata in anul 2000, Aspad COM este o afacere de import si distributie de produse destinate mentenantei auto si industriale. Compania are un depozit central in Bucuresti si desfasoara distributie la nivel national prin intermediul echipei de vanzari. In 2020, compania a inregistrat o cifra de afaceri de peste 4 milioane de euro.

Despre Senior Software

Senior Software este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Fondata in 2003, compania a realizat peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft, Tableau Software, Acumatica si Mantis Informatics. Senior Software a pornit businessul cu o singura divizie, iar in prezent dispune de 6 divizii prin care implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din 160 de angajati.

DATE DE CONTACT

Cuvinte cheie:

Alte Comunicate de presa de Carmen Stanciu:

Unul dintre cei mai dinamici distribuitori de bauturi din Romania, Old Team Distribution, proceseaza comenzile rapid si cu acuratete maxima, datorita solutiilor oferite de Senior Software.
Compania ce detine cea mai mare retea de magazine agricole din Romania, Agroland, a optimizat fluxurile de lucru si a imbunatatit procesele logistice si de vanzari in urma unui parteneriat cu Senior Software.
Vet Diagnostic a imbunatatit performantele inregistrate in vanzari si a optimizat intregul proces de lucru cu sisteme integrate de la Senior Software.
IRUM si-a imbunatatit intreaga activitate de planificare si programare a productiei cu ajutorul sistemului APS de la Senior Software. Producatorul roman de tractoare agricole si utilaje forestiere anticipeaza din timp blocajele din fluxul de productie, gestion
Distribuitorul de obiecte sanitare, Instal Impex, a reusit sa obtina economii majore de timp in procesele de business, sa reduca costurile si sa creasca vanzarile, optimizand operatiunile cu privire la stocuri, gestionarea resurselor si procesul de comanda.